{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun sparker
  • #1   31. dec 2005 sæt noget op, så de ikke kan se hinanden, der er nok ikke meget andet at gøre.

• #2   31. dec 2005 Eller giv hende en dejlig smuk hingst som nabo hi hi

• #3   31. dec 2005 Sørger for at krybben er et sted hvor hun kan have fred...

• #4   31. dec 2005 Camilse.Har jeg prøvet men hun mener stadig hun skal sparke.

Leonore F har prøvet men det er ikke løsningen i mine øjne hun skal ikke spake men det kan jeg ikke forklare hende.
    Jarpur det er en hingst hun står ved siden af

• #5   31. dec 2005 hej mette
    er der mulighed for at du kan flytte til en anden boks?
    måske hun netop gør det fordi det er en hingst hun står ved siden af-- så kan de damer jo godt være lidt specilelle;)
    held og lykke og godt nytår

• #6   31. dec 2005 Vores gamle pony var også altid sur, men da hun blev solgt og fik en ny "nabo", så stoppede det.Så måske en anden nabo, som der er en anden der foreslår.

• #7   31. dec 2005 ja det er 3 gang hun har flytte boks nu og det har hjulpet lige til hendes nabo er færdig med at spise. når de alle er færdige er der ikke noget galt længere det er bare træls

• #8   1. jan 2006 Filippa gør det samme (+ hun bukker) Vi har sat noget op mellem boksene, men hun gør det stadig lidt, dog ikk så meget. Du kan evt. give hende sparkekæde på hvis hun fortsætter efter i har hængt noget op mellen boksene..

Filippa kan kun stå for enden i en række med bokse, så hun kun har en nabo, da hun ellers sparker rimelig meget, og har været halt af det en gang..

• #9   1. jan 2006 hej mette kan du husk aflik det der sparke palder prøve det det hun havde

• #10   2. jan 2006 hmmm din hyppe vogter over maden.. har den prøvet at sulte eller sådan noget før du fik hesten?? sommetider er de heste som ikke har fået nok foder vogtet over deres mad fordi de jo er sultene..:)

hmm og ja ellers så er det fordi den ikke gider have naboerne tæt på når den skal spise.. min hoppes nabo er også helt vild når de for foder eller den har fået noget mad.. så bliver den også rigtig sur, viner og sparker ind til min hoppe.. men det er så også fordi den ikke altid har fået nok mad.. men derfor skal den selvfølgelig ikke sparke.. men tror ikke man kan vende en hest af med det.. jo du kan sætte en plade op for den, så den ikke kan se naboen når der bliver fodret.. men det er selvfølgelig også synd at den ikke kan hygge sig med dem når den er helt isuleret fra de andre..

hmm ja.. det er svært...

Stine

• #11   2. jan 2006 Ville gøre det samme som Pernille med Filipa foreslår, give den sparkekæder på...

Så får den en slem overraskelse næste gang den prøver, medmindre den er i stand til at sparke fuldstændig symmetrisk med begge bagben.

Kommentér på:
Hun sparker

Annonce