{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Har fået tilbudt katrine! {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige mennesker (:
Ja, jeg kom hjem efter en fed dag i skolen. Min mor rejser sig fra kontorstolen ´tager mig i hånden og beder mig om at følge med, da hun skal fortælle mig noget. "EJ er det alvorligt??!?" spørger jeg og hun smiler?? smiley Nå, men hun fortæller så at Liane (Katrines ejer) har spurgt mig om jeg vil have hende gratis!!! nøj hvor jeg græd, af glæde. Men jeg er stadig i tvivl. her er hvad jeg tænker over:

For det første ville hun blive nødt til at stå på furesødal, hvor hun står nu, i et godt sykke tid - det er jeg ikke ellevild for.. Det tager mig 35 min. at tage derud i hverdagen og en time i weekenden.

For det andet, ved jeg ikke om jeg har mere lyst til at vente til min mor har råd til at KØBE en pony, som kan stå et bedre sted, og så jeg ligesom får prøvet en masse forskellige ponyer - hun skal lige have sin forretning ordenligt igang.

For det tredje så elsker jeg hende. Hun er virkelig bare en skønling - og tanken om at vi skal skilles ad inden længe er forfærdelig.

Så er der alderen. hun er 15 år gammel, og derfor svær at sælge videre om et par år foreksempel. og ovenikøbet er hun fjordbolle = endnu sværer. smiley

Nå, hg'er, hvad synes i?? Hvis jeg vil have hende til at stå et federe sted bliver jeg nødt til at finde et ordenligt job, så jeg selv kan betale noget af opstaldningen.

Ps. jeg gider ikke hører om at jeg skal føle mig klar, og om at vi ikke skal anskaffe os en pony hvis i ikke har råd - FOR DET HAR VI! smiley

håber i kan hjælpe..

>>goldhorse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fået tilbudt katrine!
  • #1   19. jan 2010 Det er kun dig selv der kan afgøre hvad du vil.

• #2   19. jan 2010 Jeg ville tage imod tilbuddet om hesten

• #3   19. jan 2010 jeg fik det samme tilbud med at jeg kunne få stjerne, hun var 21 år der og ja takkede ja tak med det samme! og er stadig meget glad for det valg! smiley

• #4   19. jan 2010 Det op til dig selv.
    Holder du virkelig så meget af hende at du ikke kan leve uden hende?
    Eller vil du bare noget mere med din ridning.
    Svaret finder du i dig selv smiley

• #5   19. jan 2010 jeg ved det ikke. og det er derfor jeg er i tvivl. Jeg ved at hvis jeg ikke bare har den der føelse "WOW, DET SKAL BARE VÆRE OS TO!" så er det måske ikke det rigtige? Og på den anden side er jeg så bange for at jeg en dag ikke har mulighed for at være sammen med hende :'/

• #6   19. jan 2010 Well ..
    Som de andre siger så synes jeg også at det er en beslutning som kun du kan tage ;o

Jeg vil sige at fjordheste lever jo mange år, men selvfølgelig er det også svært at sælge :s

På den anden side så synes jeg du stråler sådan når du træner med hende, og du virker virkelig til ligesom at have en slags connection med hende?
    Om det er et helt særligt bånd ved jeg ikke, og måske er du bare god til alle heste og ikke kun hende smiley

Men selvfølgelig er der jo også det, at din mor jo har sagt at du får en hest i løbet af året ikke?

Tænk dig om, hvad kunne du allermest tænke dig?
    Hvilken race, type, alder, sind osv. og HVORFOR?

Hvorfor kan du ike flytte hende der fra Holte?
    Du kan da sagtens finde steder på amager til den pris? Du ville gerne have hende derud ikke?
    Kan jo også sige at der er en del gode og billige steder her i Ballerup, og det er jo kun 20-30 minutter fra dig smiley

• #7   19. jan 2010 Hvis du er glad for hesten så syntes jeg du skal tage i mod tilbudet.. Du kan jo lade den stå hvor den er et stykke tid og se om du kan finde dig et job så du kan flytte den. Ellers kan du vel også leve med det smiley

• #8   19. jan 2010 Jeg ville vælge den hest du har fået tilbudt tror jeg (:
    Men det er kun dig selv der kan afgøre det. Vi kender hverken dig eller hesten (:

• #9   19. jan 2010 Og tillykke forresten smiley

• #11   19. jan 2010 en fjordbolle :o) på 15 har mange gode år i sig endnu. med hensyn til at du ikke er vild med der hvor hun står nu....hun skal jo stå der alligevel. tænker at hvis du ikke ville have fået tilbudt hende gratis ville du stadig have part på hende og skulle køre den vej alligevel. og måske er det kun for en kort periode hun skal stå der.
    men held og lykke med hende.

• #12   19. jan 2010 Andrea: Iih hvor er jeg glad for at lige netop du skrev! smiley Du har ret. Jeg nyyyyyyder virkelig hendes selvskab. VIRKELIG. smiley Og jeg tror faktisk hun er drømmeponyen :') hmm..

Ja, jeg må se hvad der sker, muligvis få mig et job, ´så hun kan få det så godt som muligt smiley

Deschigan: Ja, nu er det jo ikke planen at sælge hende videre, men man ved jo aldrig hvad der sker? Jeg bliver nødt til at tænke på at vi muligvis ikke passer sammen længere til den tid, det sker jo.. Og nej, jeg tager ikke ejeren godt og grundtigt i røven, da jeg kommer til at have meget kontakt med hende uanset hvad.

Stald Baggergården: ja, det er selfølgelig rigtigt! smiley Tak smiley

Andre igen: Tusind tak - du kan tro jeg græd af glæde da jeg fik det afvide smiley Det er også morfars fødselsdag idag, så måske er det "en gave fra himlen" d; heheh smiley Glæder mig til torsdag (;;

• #13   19. jan 2010 Jeg skal ikke sige om det er det rigtige eller ej, men hvorfor blev du mon så glad? smiley

• #14   19. jan 2010 Jeg synes at du skal tage imod tilbudet smiley Du siger jo at du græd af glæde da du fik det at vide.
    Jeg tror bare altid man får lidt kolde fødder når man skal tage sådan en beslutning smiley
    Det er lidt ligesom med kærester smiley Når man endelig finder den perfekte kæreste, begynder man af en eller anden grund, alligevel at tænke om græsset måske er grønnere på den anden side? Hvilket det jo tit og ofte ikke er smiley

Man ved først hvad man har når man mister det, og det er da synd hvis I bare passer så godt sammen smiley

• #15   19. jan 2010
    Hvad er der at være i tvivl om?
    Elsker du hende, så siger du ja - elsker betyder for altid igennem alt. Holder af er noget andet, så kan du godt undvære hende.

Til din mor kan købe en pony til dig? Få dig et job og spar sammen hvis du gerne vil have en pony, det er ikke gratis og hvis din mor ikke har råd nu - så lyder det ikke som om hun får, ville selv mene det var bedst at skåne hende for unødvendige udgifter.
    Udover det skal du jo også ha' et job for at betale opstaldning mm.

Udover det, så er 35min ingen tid... Det er ikke meget i forhold til hvor lang tid andre bruger :o). Vil du hesten, så tager du det der kommer med.

• #18   19. jan 2010 Jeg har besluttet mig smiley Jeg elsker hende, og vil gå gennem ild og vand for hende - og hun skal være min! smiley Tak alle sammen, selvom de fleste har sagt at det var op til mig, har det hjulpet! smiley Taaak! smiley

• #19   19. jan 2010 EEEJ TILLYKKE SÅ smiley

• #20   19. jan 2010 Tusind gange tillykke! smiley

• #21   19. jan 2010 Tillykke til både dig og hesten, så bliver det vidst ikke bedre smiley

• #22   19. jan 2010 Tillykke tiljer begge.Sikke en dejlig dag:-)

• #23   19. jan 2010 Taak alle sammen! smiley Det er vidst en dag der skal noteres! smiley hehe d;

• #24   25. mar 2016 Synes du skulle sige JA! Det er en god muglighed! Furesødal er et okay sted, der er kun 1 ulempe...Intet ridehus..

• #25   25. mar 2016 Indlægget er 6 år gammel Christina.. Tror TS har taget sin beslutning..

• #26   30. mar 2016 Så det først nu...

Kommentér på:
Har fået tilbudt katrine!

Annonce