{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Runder de 30 næste år... {{forumTopicSubject}}

Jeps, det er hvad Maja gør... Her til foråret bliver hun 29år.
Men jeg aner ikke hvad der sker oppe i dyrets hoved.

Om det er hendes foder, at hun er blevet klippet ( går dog stadig uden dækken og har fældet alt sin vinterpels næsten ) eller for første gang i sit liv er vinterkulder, det ved jeg virkelig ikke men er pludselig vågnet op fra dåd og har fået en masse energi.

Vi var på tur idag og da vi næsten er hjemme ligner hun en der har set et fugle skræmsel, hun ligner virkelig en der er bange. Hun står bare og kigger, små triper lidt væk og kigger igen. Da vi skridter ud på vejen sætter hun pludselig i fuld galop på 0.5 som om hun har fået et kæmpe chok. Så er der nogen der tænker... Fjordhest... 30år... Så stærkt gallopere hun da ikke.. ÅH JO.
Når damen enten er bange eller jorde, så løber hun pokker i vold, der er ikke tøffetempo over det, i det tempo kan hun følge med hvem som helst.
Men jeg lader hende gallopere for fulde drøn da hun er fuldstændig panisk og derfor ikke er til at stoppe men heldigvis har hun en jordegalop der er ganske behagelig så holder bare fast i manen og lader hende løbe. Efter en 600meter vel kan jeg mærke på hende at hun begynder at slappe af, ikke at tempoet bliver sænket dog. Men så er hun til at stoppe stille og roligt, men hun er stadig oppe og køre da hun kommer ned i skridt.
Så kommer der selvfølgelig en lille fin traktor hun aldrig plejer at blive bange for, men fordi hun er helt oppe og køre så kigger hun meget stort på den og tripper sidelæns forbi den..

Fjollede dyr, aner ikke hvad der sker oven i hovedet på hende.

Udover det, kender i en opskrift på en fødselsdagskage til hende til når hun fylder rundt - men der må ikke være ting der er svære at tykke i fx. store gulerods stykker da hun ikke har mange tænder tilbage og derfor ikke kan tykke noget næsten.

Andre der har heste der fylder rundt? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Runder de 30 næste år...
Kommentér på:
Runder de 30 næste år...

Annonce