527 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Boks sur?"
Boks sur
Jeg har en hoppe på 4, snart 5, hun hat været igennem en del på sit korte liv. Da jeg købte hende var hun meget undernæret og underkuet af de andre på folde, hun lignede slet ikke en på 3 på det ti...
Jeg har en hoppe på 4, snart 5, hun hat været igennem en del på sit korte liv. Da jeg købte hende var hun meget undernæret og underkuet af de andre på folde, hun lignede slet ikke en på 3 på det ti...
Skrevet af: Maria Michelle - 2. feb 2014
boks sur
Min pony er begyndt og blive rigtig boks sur. Får stod hun med kun en hest på hendes ene side, nu har hun flyttet en plads og har to på være side. Og nu er bare sur hele tiden syntes jeg. Skal jeg ...
Min pony er begyndt og blive rigtig boks sur. Får stod hun med kun en hest på hendes ene side, nu har hun flyttet en plads og har to på være side. Og nu er bare sur hele tiden syntes jeg. Skal jeg ...
Skrevet af: Photo By Rebekka Christensen - 20. jan 2011
Spar penge på din forsikring
okt 2007
Følger: 145 Følgere: 133 Heste: 3 Emner: 10 Svar: 159
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
aug 2009
Følger: 43 Følgere: 50 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 457
Hun er altså blevet en rigtig dejlig dame. Sød og venlig.
Så ja, det tror jeg sagtens man kan lave om på:-)
Med masser af tålmodighed. Ingen pres eller træde over ponyens grænser. Lad ponyen komme til jer i dens eget tempo.
Ingen Absolut ingen skæld ud eller voldsomme bevægelser.
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 19
Er der nogen tips?
jan 2005
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 211 Svar: 1.117
Men når jeg kommer hen og åbner bokslågen har jeg altid en godbid med, så hun ved jeg ikke gør boksen eller maden noget
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
1) Hvordan er hestens reaktion, når du vil gå ind i boksen til den, og når du nærmer dig boksen? Hvordan ser dens øjne ud? Og hvordan ser dens ører ud? Ligger de helt fladt ned ad nakken, eller er de bare skubbet sådan "skråt" tilbage?
2) Hvor længe har problemet stået på?
3) Virker hesten på andre måder eller i andre situationer anspændt eller stresset?
4) Er der eventuelt sket noget nyt i stalden eller i hestens hverdag?
5) Er det overfor alle, hesten virker bokssur, eller er det over for enkeltpersoner?
Boks sur?