{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boks sur?
  • #1   30. dec 2009 flyt den til en anden boks.? min venindes hest står ved siden af en meget sur pony og nu er hendes hest også blevet mega gal, vi prøver nok snart at rykke den til en anden boks. :]]

• #2   30. dec 2009 Ikke 100% den vil nok altid være lidt sur, men det hjælper generalt MEGET på de fleste at flytte dem til en anden boks smiley

• #3   30. dec 2009 Vi har en lille shetlænderhoppe som hele hendes liv er blevet beskyldt for at være agressiv, stædig, ond og mange andre grimme ord...
    Hun er altså blevet en rigtig dejlig dame. Sød og venlig.
    Så ja, det tror jeg sagtens man kan lave om på:-)

Med masser af tålmodighed. Ingen pres eller træde over ponyens grænser. Lad ponyen komme til jer i dens eget tempo.
    Ingen Absolut ingen skæld ud eller voldsomme bevægelser.

• #4   30. dec 2009 Der er blevet prøvet, med at flytte den til en anden boks. Men den er stadig sur.
    Er der nogen tips? smiley

• #5   30. dec 2009 Wichita er også sur i sin boks, men jeg tror det simpelthen er fordi at hun vil absolut ikke vil have at nogen tager hendes mad fra hende (altså hestene ved siden af er hun efter)
    Men når jeg kommer hen og åbner bokslågen har jeg altid en godbid med, så hun ved jeg ikke gør boksen eller maden noget smiley

• #6   31. dec 2009 Louise V, før jeg kan svare på dit spørgsmål, bliver jeg selv nødt til at stille et par stykker... smiley

1) Hvordan er hestens reaktion, når du vil gå ind i boksen til den, og når du nærmer dig boksen? Hvordan ser dens øjne ud? Og hvordan ser dens ører ud? Ligger de helt fladt ned ad nakken, eller er de bare skubbet sådan "skråt" tilbage?

2) Hvor længe har problemet stået på?

3) Virker hesten på andre måder eller i andre situationer anspændt eller stresset?

4) Er der eventuelt sket noget nyt i stalden eller i hestens hverdag?

5) Er det overfor alle, hesten virker bokssur, eller er det over for enkeltpersoner?

Kommentér på:
Boks sur?

Annonce