{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Cair {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har sadler med Cair "luftpuder"? Jeg har aldrig ejet sådan en, men overvejer at købe en sadel med dette. Kan det anbefales? Jeg har hørt det specielt er godt hvis man vil bruge sadlen på flere forskellige heste, og at det er mere skånsomt mod ryggen da det fordeler trykket mere.
Er der nogle herinde der har gode eller dårlige erfaringer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cair
  • #1   4. dec 2005 Har aldrig haft en, men der har engang været noget om det i equipage..

• #2   4. dec 2005 Jeg har, og jeg vil helt klart anbefale det!
    Min pony har ikke haft bøvl med ryggen, men efter jeg har fået min nye sadel er hun begyndt at bruge ryggen, bære sig selv meget mere og hun går meget mere ind under... Så det kan kun anbefales...

• #3   4. dec 2005 -og der roste de den!

• #4   4. dec 2005 Min sadel er en Bates Caprilli...

• #5   4. dec 2005 Min ridelærer har en..
    Den låner jeg hver gang, jeg er til undervisning..
    Den er vildt behagelig at ride i..

Og den fordeler trykket rimelig godt..

• #6   4. dec 2005 Ja jeg har set på Isabell Werth sadlerne, og de ser ret lækkre ud. Men jeg skal bare have en extra sadel jeg kan bruge på begge mine heste hvis jeg ikke synes deres almindelige sadler ligger så godt i en periode (feks hvis de får en stor græsmave). Så det meste naturlige ville være en med justerbar bom feks en Wintec. Jeg overvejer meget at købe en Wintec 500 dressur da det er en okay pris synes jeg (jeg vil ikke give 10.000 eller sådan noget for en sadel der ikke vil blive brugt ret meget). Og jeg har fundet frem til at de sadler med cair sådan set koster omkring det samme som de sadler med almindelige puder.

• #8   4. dec 2005 Har alle Isabell Werth sadlerne forresten cair?

• #9   5. dec 2005 Hey, Jeg har en Wintec 500 cair system kombi. Den er jeg meget meget glad for. Den er perfekt til Anton, fordi han er ung og stadig sætter muskler. Min har justerbar bom (kopfjernet kan skiftes) og lyften fordeler sig efter trykket på hesten. Den er let at holde ren og man sidder skidegodt i den. Kan kun anbefales.

• #10   6. dec 2005 Hej Z28TA:

Nej, alle Isabell Werth'erne har ikke cair (luft). Men de alle har udskriftligt kopfjern.
    Er meget glad for Isabell Werth'erne og har selv en Bates Isabell Werth (læder), (har også haft i kunststof) og min mor har en i kunststof samt nogle af ridepigerne har en Isabell Werth.

Kram og god jul

• #11   19. jul 2009 Jeg overvejer også at købe en. Den der hedder: Isabell Werth Wintec.
    Den kan du også få med cair. Jeg syntes den er vildt behagelig og rytteren får en masse støtte.
    Har heller aldrig hørt om nogle heste der har fået rygproblemer med den sadel.

Kommentér på:
Cair

Annonce