{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Er så meget i tvivl ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikk om jeg skal sælge Lupa eller ej. Jeg vil så gerne have en fjordhest som jeg kan bruge til dressur, spring og ture. Og jeg vil ikk af med Fenja for så skal hun slagtes. Men hende som skal passe hestene mens jeg er i militæret er helt vild med Lupa og har spurgt om jeg ikk ville sælge ham.
Jeg ved ikk rigtig om jeg føler vi passer sammen eller hvad vi gør.
Øv hvor er det svært.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så meget i tvivl ?!
  • #1   9. dec 2009 hvis du skal i militæret, og ikke ved om du vil sælge den, så kan du da bare udlåne Lupa, mens du er i militæret?

• #2   9. dec 2009 Hvorfor skal freja slagtens hvis du skal af med hende?

Men du skal jo kun sælges hvis du føler for at sælge, måske kan du overveje det når du tager i militæret så hvis du kan undværer ham der kan du nok også ved at sælge, og kan næste regne ud det en person du stoler på der skal passe lupa siden du vil lade hende passe ham, så hvis han skulle sælges ville det jo sikkert være der perfekte at gøre det til? smiley

• #3   9. dec 2009 Fordi har indgået en aftale med tidl. ejer af Fenja og han ønsker ikk hun skal ud og være kasteboldt. Og ønsker ikk at sende en 11 årig i døden.

Men ja må vente og se når jeg er i mili så om jeg vil sælge

• #6   9. dec 2009 man kan da sagtens bruge dem til det nadia? det er et spørgsmål om vilje. den slags ''løbshest'' er faktisk gode tol at springe? smiley

• #8   10. dec 2009 okay nadia. det er din mening. men sådan en, er jo stortset det samme som en travhest - og jeg syntes de er gode til at springe og rideture på og sådan. men det er min mening, gider ikke en hundrede kilometer lang diskution. smiley
    ligesom nadia, hør med gamle ejer.

Kommentér på:
Er så meget i tvivl ?!

Annonce