{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Harry Potter- Den nye film... {{forumTopicSubject}}

Først så vil jeg lige sige at folk der endnu ikke har set filmen, kan risikerer at får afsløret ting i denne tråd.

Så nu ved du det allerede hvis ikke lige du vil have noget af vide...

Og så til sagen...

Trækker den lige lidt længere ned smiley

Jeg var jo inde og se den igår... En flot film, ingen tvivl om det. Og historien var da iogså meget god, men...

Magien fra de foregående tre film, er der simpelthen ikke. Og selv om jeg ikke har læst bogen, så sidder jeg alligevel med en følelse af at der er en masse der er skåret af.

Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit lille hoved at den skulle være den bedste film pt...

Nå ja... Og så er jeg jo også lidt træt af at den kære Potter, altid kommer godt afsted med det han laver, hvilket der jo også nævnes i filmen...

Selvfølgelig skal det gå godt for ham, han er jo filmens hovedperson...

Jeg kommer til at tænke på filmen om Peter Pan, hvor Peter kun klarer sig i kraft af sine venners styrke, og deres tro på ham, han er langt(meget) fra perfekt, og til tider sidder man og hader ham for det.

Men det sjove er jo egentlig i Harry Potter at han er så uselvisk, at man til sidst bliver helt træt af det.

Selvfølgelig bliver han jo bedre og bedre, og mindre afhængig af sine venner, meeeen jeg savner nu det velkendte sammenspil som vi har set i de tre tidligere film. Min veninde forklarer mig så at det heller ikke er sådan i bogen, men for mig er det som om at det har man ikke tid til at lægge vægt på smiley Og det var ellers noget af det der førhen har fænget mig...

Og jeg synes det er synd og skam at der ikke bliver gjort mere ud af de verdensmesterskaber smiley

Ja... Og så synes jeg den røde tråd mangler i filmen, og det gør den i sidste ende for langtrukken...

Hvad med jer andre der har set den???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harry Potter- Den nye film...
Kommentér på:
Harry Potter- Den nye film...

Annonce