{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harry Potter..
  • #1   29. sep 2009
    Jeg syntes ikke den er totalt vidunderlig, hvilket nok hænger sammen med at fantasy ikke siger mig noget - det er gab kedeligt at se.

• #2   29. sep 2009 Det er en ny verden, mystikken, sejrene, nederlagende. Sproget bøgerne er skrevet i, på engelsk selvfølgelig, det falder alt sammen i hak, jeg er fasineret!

Fordelingshatten er min absolutte ynglings genstand/ting, den giver bøgerne et løft smiley Kig min video smiley

• #3   29. sep 2009 Den tryllebinder jo ikke engang kun børn - bøgerne er trykt med "voksen" forside også - så voksne kunne sidde i toget og læse bøgerne uden at forsiden vidst ordentlig hvad det var for en bog..

Den tryllebinder også mig - serien er virkelig velskrevet - når man har læst bog nummer 7, er der faktisk utroligt mange svar.. Synes det er utroligt, en fantasi Rowling har - tænk at kunne udtænke en ny verden nærmest, en verden der lever ved siden af vores, uden at "vi ved noget om den".

Noget sjovt jeg har læst, så er det, at da Rowling ville have udgivet Harry Potter gik hun til et forlag, som læste den, og sagde noget i retningen at sådan noget bras ville ingen læse.. Hm.. - De må vidst rive sig selv i håret efter dette, da det er jo faktisk er en af verdens mest læste bøger.. Lidt skægt..

• #4   29. sep 2009 Bøgerne har også i den grad tryllebundet mig, da jeg læste dem.
    Jeg tror, som det også er blevet skrevet, at det er fordi det er sådan en velbeskrevet helt anden verden det foregår i, som man bliver helt fascineret af, og så er de ikke som de der total overdrevne fantasy bøger. Synes nemlig også det kan blive for fantastisk, men ikke i Harry Potter fordi det er skrevet så man sagtens kunne forestille sig sådan en verden eksistere.

Kommentér på:
Harry Potter..

Annonce