462 visninger
|
Oprettet:
Harry Potter.. {{forumTopicSubject}}
Hvorfor tror i den blev så poupulær? hvad er det der tryllebinder børn, hvorfor syntes de at den er så god? xD
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Jeg syntes ikke den er totalt vidunderlig, hvilket nok hænger sammen med at fantasy ikke siger mig noget - det er gab kedeligt at se.
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
Fordelingshatten er min absolutte ynglings genstand/ting, den giver bøgerne et løft Kig min video
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.988
Den tryllebinder også mig - serien er virkelig velskrevet - når man har læst bog nummer 7, er der faktisk utroligt mange svar.. Synes det er utroligt, en fantasi Rowling har - tænk at kunne udtænke en ny verden nærmest, en verden der lever ved siden af vores, uden at "vi ved noget om den".
Noget sjovt jeg har læst, så er det, at da Rowling ville have udgivet Harry Potter gik hun til et forlag, som læste den, og sagde noget i retningen at sådan noget bras ville ingen læse.. Hm.. - De må vidst rive sig selv i håret efter dette, da det er jo faktisk er en af verdens mest læste bøger.. Lidt skægt..
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 146 Heste: 6 Emner: 45 Svar: 1.149
Jeg tror, som det også er blevet skrevet, at det er fordi det er sådan en velbeskrevet helt anden verden det foregår i, som man bliver helt fascineret af, og så er de ikke som de der total overdrevne fantasy bøger. Synes nemlig også det kan blive for fantastisk, men ikke i Harry Potter fordi det er skrevet så man sagtens kunne forestille sig sådan en verden eksistere.
Harry Potter..