{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe må man ride ...
  • #2   28. nov 2009 For III'er pony mener jeg man må ride stævner til og med det år man bliver 13.. I'er og II'er mener jeg det er 16 år..

• #3   28. nov 2009 3'er til det år du er fyldt 13 er omme (fx. jeg blev 13 i juli jeg må ikke ride 3'er ponyer når det er den 1 januar)
    1'er og 2'er er til du er fyldt 16 og året er omme smiley

• #4   28. nov 2009 Så længe hesten kan bære dig xD

Ved godt at du mente til stævnerne, men måtte lige blande mig alligevel smiley Haha..

• #5   28. nov 2009 hvis det er til stævne må du ride en |||'er (3'er) ud til det år du fylder 13 så hvis du f.eks. fylder 13 d. 27 juni må du ride hele året ud til nytår, mener jeg nok. også må du ride ||'er og |'er til det år hvor du fylder 16 må du så ride ud til nytår smiley og hvis du ikke rider stævner er det bare når den ikke kan bære dig mere eller du syns du er blevet for stor til o.s.v smiley

• #6   29. nov 2009 hvis det er til stævne må du ride en |||'er (3'er) ud til det år du fylder 14 så hvis du f.eks. fylder 14 d. 27 juni må du ride hele året ud til nytår, mener jeg nok. også må du ride ||'er og |'er til det år hvor du fylder 17 må du så ride ud til nytår smiley og hvis du ikke rider stævner er det bare når den ikke kan bære dig mere eller du syns du er blevet for stor til o.s.v smiley

Er altså ret sikker på det er sådan.. ^^

Kopierede lige dit line og rettede ..

1'er 16år
    2'er 16år
    3'er 13år

• #7   29. nov 2009 Rikke P : det er altså til det år man fylder 13 det år må man ride ud til stævner på 3'er smiley det er ikke 14 og 17 :b

• #8   29. nov 2009 Nej, men hvis du er det år du fylder 13 år..
    Så er du jo både 13 det år og næste år !?

Altså hvis jeg fylder 13 den 20 juni 09 og må ride 3'er året ud så er jeg jo stadig 13 i år 2010 ?
    Så er ret sikker på at det er året man fylder 14 man må ride 3'er ud ..

• #9   29. nov 2009 Kan man ikk se det på DRF's hjemmeside?

Kommentér på:
Hvor længe må man ride ...

Annonce