Han var så dygtig den "lille" {{forumTopicSubject}}
ja idag skulle jeg over til en veninde med entertainer, da vi skal ride par dressur til et julestævne d. 5 december...
jeg havde valgt at tage chancen og bruge vores egen trailer, da jeg ikke gad at køre over og hente ejerens trailer først (12 km hver vej)
SIDST entertainer skulle i vores trailer, sladrede han en baglygte, plus han næsten ødelagde bagrampen (han fik trådt på den så den "flækkede" en smule i træet (ikke helt)...
og rampen har vi ikke fået lavet, da der intet sker så længe hesten der skal i er sød at læsse (hvilket isabella er)...
men jeg tog chancen idag...
og entertainer OVERRASKEDE mig totalt...
det er en TOTALT fremmed trailer for ham... en LILLE trailer for ham 1½ hestes trailer...
MEN han gik DIREKTE ind med mig uden at tøve, både da vi skulle afsted og hjem...
NØJ hvor var jeg stolt af den "bette"...
WEEEEE han ødelagde ikke min trailer ha ha ha
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.059
så der skal også bestilles træ til en ny rampe nu her, så vi ikke skal bekymre os hver gang vi skal køre
men så længe hesten går lige ind er der intet problem eller fare for at den knækker...
men tror sku ikke den holder til hvis han "danser" sådan på den igen ha ha ha ha
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 18 Svar: 551
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 10 Emner: 79 Svar: 949
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
Ville nok heller ikke have læsset min hest på den rampe uden den var blevet lavet
Han var så dygtig den "lille"