{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.987 visninger | Oprettet:

Hø/wrap i boksen - høhæk {{forumTopicSubject}}

Jeg har på et tidspunkt herinde set en fremvise billeder af sine bokse. Boksene på billederne var store og hvidkalkede, og i det ene hjørne, var der en smart, hjemmelavet "Hay bar" lignende høhæk. Sådan en vil jeg gerne have til min vallak.
Jeg har søgt og søgt, og kan ikke finde det billede igen. Kunne godt tænke mig at komme i kontakt med personer, der har lavet en hjemmelavet høopbervaring til boksen, der minder om haybar, for kæresten, skal hjemmeproducere sådan en, og vi har brug for mål og billeder.
Jeg kan selvfølgelig også bruge mål og billeder fra en ægte haybar.
Hjælp mådtages med kyshånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hø/wrap i boksen - høhæk
  • #2   18. nov 2009 Hej Camilla,
    Den har jeg faktisk godt set. Den er dødsmart! Men det var nu ikke lige sådan en, jeg tænkte på. Det var sådan en Hay bar lignende anordning.

Den din mand har lavet, er det kun udenfor, I har den, eller har I dem også i boksene?

• #4   18. nov 2009 Okay..... Den er dælme også smart. Den jeg skal bruge er til at afgrænse min hests "frådseri" med sit hø i boksen. Han vælter det rundt i boksen, og nægter så at æde det, når det har været i berøring med tørven. Så tænkte en hay bar lignende anordning måske kunne være noget. Men det kan da også være, man kunne lave sådan en som du har til boksen.

Kommentér på:
Hø/wrap i boksen - høhæk

Annonce