{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Det er da frækt! {{forumTopicSubject}}

Folk ER bare frække!

Jeg havde en dag i stalden glemt at lægge min nyindkøbte, lækre brune longe med ekstralængde på plads, den lå på en bænk, hvor vi plejer at sidde og hyggesludre.

Ham der ejer stalden tager longen og lægger den i laden, hvor han lægger alle glemte ting. Man kan så, med behørigt røde ører, spørge ham om han har 'ryddet op' efter en, og så få lov til at hente det, man har glemt.

Jeg går over i laden for at hente min longe, kan ikke finde den, spørger ejeren, hvor han lagde den, han går med over i laden og longen er væk.

Så er der gud-hjælpe-mig en, der har stjålet longen fra laden.

Det er sgisme da frækt!

Jeg har skrevet på 'infotavlen' i stalden, at den der har 'lånt' min longe bedes aflevere.

Og hvor vil vedkommende bruge longen henne? Jeg har efterlyst den på tavlen og spurgt alle, om de har set den.

Jeg kan selvfølgelig ikke være 100 på, at ingen andre har købt en sådan longe, men helt ærligt, dem der smårapser udstyr, hvad gør de med det? Sælger de det? De kan jo ligesom ikke bruge det uden, det bliver opdaget!

Nå X - du har godt nok fået nyt udstyr igen, igen, hva'...

Frækt, frækt, frækt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er da frækt!
  • #1   17. nov 2009 nedern.. fatter ikke at nogen kan finde på det..

• #2   17. nov 2009 er det et stort sted du står?

• #3   17. nov 2009 fordelen i at der kun er mig og min træner i vores stald smiley

men ja! folk er frække, hvis de skal bruge det kan de lærer at spørge p, lov til at låne førsT!

• #4   17. nov 2009 Sådan er det slet ikke hvor jeg står, hvis jeg glemmer noget et sted men først skal bruge det en uge senere, ligger det der stadig samme sted. Så en gang i mellem, bliver alt glemte ting samlet så har folk en uge til at hente det, når man det ikke er der frit slag, og så bliver resten smidt ud xD

• #5   17. nov 2009 Vi er vel en 45 pensionærer, men for hulan da,hold dine tyvefingre for dig selv.

Og det med foder er jo i den grad idiotisk! For det første har hestene ikke godt af at få forskelligt foder hver dag, for det andet kan der være iblandet medicin... Altså....

• #6   17. nov 2009 Sådan er det bare rigtig mange steder .
    Da jeg for nogle år tilbage havde min pony opstaldt , mistede jeg dagligt grimer , det var til at tag at føle på . jeg efterlyste også mine ting på en fælles tavle . Men det blev meget værre . jeg fik ståljet dækkener , skridt tæpper , hovedtøjer . Jeg fandt heldigvis frem til den der gjorde det , ved at jeg lod som ingen ting i et stykke tid , og pludselig kom mine ting i brug . Og det viste sig faktisk at være stald ejeren's datter der gik og tog alle mine ting . Hun havde desværre solgt en del af mine ting . men fik de ting tilbage som hun stadig havde . Men hun stjal faktisk for 3-4000kr ialt fra mig .
    Det er bare så træls når sådan noget sker . Som i også har skrevet , så kan folk da spørge om de må låne ens ting . Jeg gav personligt aldrig et nej .
    Men ja nu er det bare skønt at mine forældre her plads til heste nu , så jeg ikke skal gå og være bange for at mine ting forsvinder smiley

Håber du finder frem til Miss/Mr X smiley

• #7   17. nov 2009 Ufatteligt, at folk ikke kan se forskel på dit og mit/andres og eget. Fnyser

• #8   17. nov 2009 Det er skisme irreterende!

I weekenden natten lørdag-søndag, fik vi stjålet en hel masse poser med træpiller MINDST 30! Det er fandeme irreterende, og hvad skal de bruge det til?

• #9   17. nov 2009 kender det alt for godt, nogen har osse drillet mig med at gemmen min kalender det er pisse træls og spørger man dem af har de aldrig set den.

enlig fandt jeg den i en skuffe i et lukket rum vi har på gården

TRÆLS TRÆLS

• #10   17. nov 2009 Man må da have en forfærdelig samvittighed! Eller også har nogle bare så meget selvtillid, at det ikke rører dem en skid, når bare de lige har det de skal bruge, selvom sikkert ikke har noget at bruge til

• #12   17. nov 2009 <b>Deschain .</b>

Det skulle ikke være nødvendigt, men der er jo tydelige beviser på at det rent faktisk er nødvendigt...

• #13   17. nov 2009 Træls!
    Har heldigvis aldrig opblevet det før smiley

• #14   17. nov 2009 Vi har oplevet det til dyrskue, hvor vi mistede spand og børste, spand stod der endda navn på, og vi fandt den også igen, børsten var bare blevet smidt væk.

Det var køerne vi var afsted med, og der har man altid spande med vand og børste med op til ringen for at holde køerne rene. Men vi var alle sammen i ringen eller inde og kigge (Hal Q til landsskuet i Herning) og da vi kom ud var den væk. Senere så vi nogle hestefolk bruge spanden, og vi bad om den og spurgte til børsten, men den havde de da bare smidt (og det var den vigtigste, man kan hurtigt skaffe en ny spand, og de er også billigere end børsterne) De sagde at de havde troet at det bare var noget man kunne tage og bruge, ja selvfølgelig, det er også derfor der står gårdnavn på det

• #16   17. nov 2009 Sådan noget er bare super nedern. Det er uforståeligt at det skal ske.. Folk burde kunne holde fingrene for sig selv.
    Jeg mistede et par indspændingstøjler, som lå på min sadel. Jeg bruger dem egentlig ikke, men alligevel.. Det er sgu noget jeg ejer, så skal man da ikke tage det! Handsker har jeg også mistet mange af efterhånden og piske.

• #17   17. nov 2009 <b>Deschain .</b>
    Ja desværre.

• #18   17. nov 2009 Nogle er bare FOR LANGT fremme i skoen

• #20   18. nov 2009 det er frækt kender det godt mine hov ranser er blevet taget og en der også er ude i vores stald har også fået taget sine ting
    du kan skrive navn på dine ting men jeg ved det er træls at man skal skrive navn på sine ting men det er nød vendig ellers bliver de taget

Kommentér på:
Det er da frækt!

Annonce