Det er da frækt! {{forumTopicSubject}}
Folk ER bare frække!
Jeg havde en dag i stalden glemt at lægge min nyindkøbte, lækre brune longe med ekstralængde på plads, den lå på en bænk, hvor vi plejer at sidde og hyggesludre.
Ham der ejer stalden tager longen og lægger den i laden, hvor han lægger alle glemte ting. Man kan så, med behørigt røde ører, spørge ham om han har 'ryddet op' efter en, og så få lov til at hente det, man har glemt.
Jeg går over i laden for at hente min longe, kan ikke finde den, spørger ejeren, hvor han lagde den, han går med over i laden og longen er væk.
Så er der gud-hjælpe-mig en, der har stjålet longen fra laden.
Det er sgisme da frækt!
Jeg har skrevet på 'infotavlen' i stalden, at den der har 'lånt' min longe bedes aflevere.
Og hvor vil vedkommende bruge longen henne? Jeg har efterlyst den på tavlen og spurgt alle, om de har set den.
Jeg kan selvfølgelig ikke være 100 på, at ingen andre har købt en sådan longe, men helt ærligt, dem der smårapser udstyr, hvad gør de med det? Sælger de det? De kan jo ligesom ikke bruge det uden, det bliver opdaget!
Nå X - du har godt nok fået nyt udstyr igen, igen, hva'...
Frækt, frækt, frækt!
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
maj 2006
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 637
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.528
men ja! folk er frække, hvis de skal bruge det kan de lærer at spørge p, lov til at låne førsT!
jul 2008
Følger: 116 Følgere: 168 Heste: 4 Emner: 329 Svar: 781
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 21
Og det med foder er jo i den grad idiotisk! For det første har hestene ikke godt af at få forskelligt foder hver dag, for det andet kan der være iblandet medicin... Altså....
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Da jeg for nogle år tilbage havde min pony opstaldt , mistede jeg dagligt grimer , det var til at tag at føle på . jeg efterlyste også mine ting på en fælles tavle . Men det blev meget værre . jeg fik ståljet dækkener , skridt tæpper , hovedtøjer . Jeg fandt heldigvis frem til den der gjorde det , ved at jeg lod som ingen ting i et stykke tid , og pludselig kom mine ting i brug . Og det viste sig faktisk at være stald ejeren's datter der gik og tog alle mine ting . Hun havde desværre solgt en del af mine ting . men fik de ting tilbage som hun stadig havde . Men hun stjal faktisk for 3-4000kr ialt fra mig .
Det er bare så træls når sådan noget sker . Som i også har skrevet , så kan folk da spørge om de må låne ens ting . Jeg gav personligt aldrig et nej .
Men ja nu er det bare skønt at mine forældre her plads til heste nu , så jeg ikke skal gå og være bange for at mine ting forsvinder
Håber du finder frem til Miss/Mr X
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 2.048
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
I weekenden natten lørdag-søndag, fik vi stjålet en hel masse poser med træpiller MINDST 30! Det er fandeme irreterende, og hvad skal de bruge det til?
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 352 Svar: 1.924
enlig fandt jeg den i en skuffe i et lukket rum vi har på gården
TRÆLS TRÆLS
maj 2009
maj 2009
Det skulle ikke være nødvendigt, men der er jo tydelige beviser på at det rent faktisk er nødvendigt...
nov 2008
Følger: 74 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 61 Svar: 222
Har heldigvis aldrig opblevet det før
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Det var køerne vi var afsted med, og der har man altid spande med vand og børste med op til ringen for at holde køerne rene. Men vi var alle sammen i ringen eller inde og kigge (Hal Q til landsskuet i Herning) og da vi kom ud var den væk. Senere så vi nogle hestefolk bruge spanden, og vi bad om den og spurgte til børsten, men den havde de da bare smidt (og det var den vigtigste, man kan hurtigt skaffe en ny spand, og de er også billigere end børsterne) De sagde at de havde troet at det bare var noget man kunne tage og bruge, ja selvfølgelig, det er også derfor der står gårdnavn på det
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.342
Jeg mistede et par indspændingstøjler, som lå på min sadel. Jeg bruger dem egentlig ikke, men alligevel.. Det er sgu noget jeg ejer, så skal man da ikke tage det! Handsker har jeg også mistet mange af efterhånden og piske.
maj 2009
Ja desværre.
maj 2009
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
du kan skrive navn på dine ting men jeg ved det er træls at man skal skrive navn på sine ting men det er nød vendig ellers bliver de taget
Det er da frækt!