{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har indelig fået lov til at få en hyp tet på hvor jeg bor, så jeg har mere tid til den. Lige nu rider jeg ''min egen'' pony, som står på en går 15km væk fra mig. Jeg er i tvivl om om jeg skal beholde hende?
Jeg er snart forgammel til at ride pony, men ride ponygalop på Alexandra og vi sys det er rigtigt sjovt! Jeg har også overvejet at begynde at ride jagt på hende.. Det må jeg også selvom jeg ikke er ponyrytter. Jeg kan også kåre hende og så ride championat på hende.

Men jeg kan også sælge hende og så købe en stor hest. Jeg er bare ikke sikker på om jeg vil ride mange stævner? Jeg har aldrig været den store stævnerytter og har derfor heller ikke rytterlicens.

Jeg er vildt glad for at ride galopløb, men er for stor til at må gøre det på heste... (højden og vægten)

Er der nogen der kan give mig nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg????
  • #1   9. nov 2005 Det har også meget med pengene at gøre! Jeg har ikke vildt mange penege at købe hest for, så det er jo også begranset hvor dygtig den kan blive!

• #2   9. nov 2005 Jah, det er også det jeg har tænkt på... Men hun er meget hidsig... Og kan nogen gange være stædig og så bliver jeg lidt ked af det og nogen gange sur... Så bliver hun bare mere dum... Men det er begyndt blive bedere!

• #3   9. nov 2005 Synes også du skal beholde hende!!!!
    Og selvom den er lidt strid engang imellem er der jo også en masse gode timer man har med den!!!!!

• #4   9. nov 2005 hejsa.. ja det er ikke nemt.. altså hvis du alligevel ikke rider stævner.. og ved på forhånd du ikke kommer til det, så syns jeg da du skal beholde din pony.. det samme ville jeg have gjort.. man kan dog også starte lidt dressur stævner på ponyer selvom man er for gammel til at ride pony til stævner.. man kommer bare til at starte imod heste..:)

Jeg ved da at når jeg engang flytter på gård.. så kan jeg da godt finde på at købe en god pony til tur ridning og hygge.. det er jo heller ikke af vejen..:)

Men du kan jo også bare spare flere penge op.. og hvis du så alligevel tænker om at sælge.. så har du flere penge at gøre godt med..:)

Hilsen stine

Kommentér på:
Hvad skal jeg????

Annonce