Låne hest.. Eller?? {{forumTopicSubject}}
Jeg går her og overvejer i mit stille sind, at låne en hest.. Jeg har en boks i overskud, og har 2 ponyer pt. De er begge to ungheste, og har ikke nerverne nu, til at starte stævner, som jeg brænder for. Det er ikke fordi jeg vil sælge mine to, for jeg elsker at gå og hygge mig med at træne dem, men det er nok kun den ene der nogensinde bliver stævne hest, og til den tid er jeg nok faldet for aldersgrænsen.
Men på den anden side, ved jeg ikke om jeg har tid til dem alle tre, så jeg synes det ville være en rimelig stor risici at købe hest.
Jeg tramper lidt rundt med mig selv, for jeg ved ikke om det er godt at låne en hest, da jeg slet ikke har nogen erfaring indenfor dette.. Og hvad hvis ejeren ikke er tilfreds med min indsats med hesten? s:
Derfor er det jeg meget gerne vil høre jeres mening, HG.. Hvad er jeres for og imod, angående at låne en hest?
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 491
det gælder bare om at få snakket det godt igennem
og lavet en kontrakt hvor man aftaler tingne og begge parter har det på skrift.
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 96 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 409
havde jeg haft råd, var hun stadig ved mig.
Jeg sørgede for heletiden at hendes jer vidste hvad der skete. Når ejg syntes hesten virkede lidt skidt eller ekstra glad el. lign. Sendte ehnde ofte billeder. Vi havde en rigtig god kontrakt. Der var ingen tvivl om noget, og det gik så godt. Kan klart anbefale det. Men hver kræsen også med hvem du låner af.
Låne hest.. Eller??