377 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hoppe med stort"
Ustyrlig Hoppe med stort H
Hej Min veninde har en hoppe, der er virkelig hoppe med stort H der er mange problemer med, når hun vil galopere, men hesten når slet ikke at taget ét skridt før hun bukker, men vi ved ikke om det b...
Hej Min veninde har en hoppe, der er virkelig hoppe med stort H der er mange problemer med, når hun vil galopere, men hesten når slet ikke at taget ét skridt før hun bukker, men vi ved ikke om det b...
Skrevet af: Mia og Tonto - 9. jan 2015
En hoppe med stort H ...
Hej :-).. Ja jeg har en dejlig hoppe med stort H til tider.. Vi er begyndt at ride dressur igen (Har fået undervisning tidligere). Og self. skal vi lige igang og det er hårdt for damen at man kræv...
Hej :-).. Ja jeg har en dejlig hoppe med stort H til tider.. Vi er begyndt at ride dressur igen (Har fået undervisning tidligere). Og self. skal vi lige igang og det er hårdt for damen at man kræv...
Skrevet af: Stald Bakkegaarden >Mia< N - 22. mar 2012
Hoppe med stort yver, problem?
vi har en hoppe med fyldt yver 2 måneder før termin. er der noget galt eller er det bare fordi det er første gang?
vi har en hoppe med fyldt yver 2 måneder før termin. er der noget galt eller er det bare fordi det er første gang?
Skrevet af: Laura+Plet=Love nu med føl! < 3 - 25. apr 2011
Spar penge på din forsikring
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
apr 2008
Følger: 86 Følgere: 86 Heste: 2 Emner: 350 Svar: 1.712
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
At hun har meget temperament og ofte sine egne meninger også under ridning..
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
Hoppe med stort H ?