{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Mynte
VIP
Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163

HA Info: Udhængning {{forumTopicSubject}}

Der er nu fra Big Admin kommet klar udmelding om, at man ikke må skrive i indlæg, at man kan kontakte personen for at få at vide hvem det er man skriver om; Det er ikke okay at opfordrer til på den måde at lave smædekampagner over privatbeskeder mod enkeltpersoner eller firmaer.

Indlæg der indeholder sådanne, vil fra nu af blive anset som udhængning og blive slettet.

Mvh
Hjælpe-admins

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA Info: Udhængning
  • #1   3. nov 2009 Hvad med offentlige personer? Er det okay at udhænge dem?
    Her snakker jeg både om naboens dumme smed, dyrlægen man ikke synes gjorde arbejdet ordentligt, og eks. offentlige personligheder som Tina Lund, Andreas Helgstrand osv.
    Hvor går grænsen for udhængning?

• #2   3. nov 2009 Ja, jeg skulle f.eks. lige til at oprette et indlæg om et problem jeg har haft med min hest pga. hendes tilridning hos en underviser i odder.
    MÅ jeg så godt skrive hendes navn ? (: altså, underviserens navn?
    Forstår heller ikke, hvor grænsen går (:

• Mynte
    VIP

#3   3. nov 2009 Nej, man må ikke udhænge dyrlægen eller naboen og lignende.

Det er ok at diskutere Tina Lund og det der står i medierne om hende, men man må ikke komme med beskyldninger om hende. Man må feks ikke lave et indlæg hvor man siger, at hun eller en anden kendt person, har stjållet din sandwich.

• Mynte
    VIP

#4   3. nov 2009 Prøv selv at forestille jer følgende før i opretter et indlæg om en anden person: ville jeg selv synes om det, hvis en anden person oprettede samme indlæg om mig? (om beskyldningerne nu er sande eller ej)

• Mynte
    VIP

#5   3. nov 2009 Det er ok at berette om sine oplevelser med diverse undervisere, dyrlæger osv. Men der må ikke nævnes hvem der er tale om, og man må heller ikke annoncere med, at man kan få navnet på pågældende at vide over PB.

• #6   3. nov 2009 hvad sker der for den her side efterhånden.. lol

• #7   3. nov 2009 UPS.. det måtte jeg vist heller ikke skrive.. lålålålållålå

• #8   3. nov 2009 Nane: Mange tak skal du have. Det synes jeg er meget klart og præcist formuleret.

Det ville være dejligt hvis i lavede et sted på denne side, hvor alle disse HA info beskeder stod lidt mere permanent, da dette indlæg jo nok er mere eller mindre væk om et par dage, og der så er mange der ikke får det at se.

• Mynte
    VIP

#9   3. nov 2009 Anna F - det har vi allerde bedt om at få lavet, men det er desværre ikke muligt (endnu)

Kommentér på:
HA Info: Udhængning

Annonce