{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Kan det være grunden til opførelsen? {{forumTopicSubject}}

Sidste, sidste onsdag var jeg til ridning på en hest jeg redet i noget tid efterhånden. Det var ugen lige efter hestene havde haft efterårs ferie, så de var lidt friske. Hoppen jeg rider har en elastik gjord, så den plejer jeg kun lige og stramme et par huller i begge siden ude i stalden, & så når jeg kommer ind på banen bliver den stramt et til to huller mere. Men så den sidste, sidste onsdag havde en ny staldhjælper-halløj-ting strammet gjorden helt (og jeg mener HELT) op i begge sider! Og da jeg så skulle op på hende var hun helt kulret & smed med hovedet hele tiden, hvilket hun gjorde konstant hele timen. Jeg var så uheldig at få 3 smæld i nakken, fordi hun skulle lave sådan en uro. Sidste onsdag, altså gangen efter, skulle jeg selvfølgelig ride hende igen & her fik hende der staldhjælper-tingen ikke lov til at stramme gjorden - det gjorde jeg selv. Timen gik perfekt ligesom alle andre gange.

Nu er mit spørgsmål om den elastik gjord ikke også var skyld i hendes opførsel da hende der damen havde stramt den helt op i begge sider? Jeg kan kun sige, at der var en TYDELIG forskel på de to timer. I timen sidste onsdag hvor jeg selv havde ordnet gjorden, var hesten helt afslappet, lyttede til mig & kastede overhovedet ikke med hovedet. Hvad mener I?
-Jeg synes simpelthen det er så synd hende damen havde stramt gjorden så meget, men hvad skulle jeg gøre?? Efter timen prøvede jeg så at løsne gjorden nogle huller inde på banen, men den var så stram at jeg overhovedet ikke kunne gøre det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være grunden til opførelsen?
Kommentér på:
Kan det være grunden til opførelsen?

Annonce