{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

at sælge hest {{forumTopicSubject}}

kommer en og kigger på muffedissen idag.. smiley ..
det er dejligt, og det lyder som det er nogle søde mennesker..
men har aldrig prøvet at sælge en hest før smiley ..
ved sefølig at man skal være ærlig og huske at fortælle alt.. MEEEEN hvordan viser jeg hesten bedst muligt frem??

udover strigling osv..

nogle gode fif??
er faktiskt lidt små nervøs *ggg* ..
kryds fingre for at hun opfører sig eksemplariskt smiley ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge hest
  • #1   1. nov 2009 jeg spurgte bare om de ville se mig ride hende først`?:)

• #2   1. nov 2009 tusind tak for hurtige svar smiley ..

så blev jeg lidt bedre rustet smiley .. nøj jeg håber det går godt ..

• #3   1. nov 2009 Jeg bliver mistænksom hvis hesten står inde og er pudset og pakket ind. En fin hest hjælper ingen hvis du ikke kan hente kræet ind, eller hvis der er et eller andet der skal skjules på benene..

Husk at fortælle små historier undervejs, så de kan høre om de gode sider, spørg ind til hvor de kommer fra, hvor hesten skal stå, hvilke interesser rytteren har, horsemanship, foldforhold, undervisere, stævnehistorier, kurser og alt muligt andet småsnak.
    Det indtryk de får af dig tæller måske en fjerdedel, mens indtrykket af hesten tæller tre fjerdedele. Du er nødt til at virke troværdig og behagelig som sælger.

• #4   1. nov 2009 mange gør den fejl, at de har fortalt alt om hesten inden rytteren kommer op på den.
    hvis mulige køber allerede der har fået af vide, at den har svært ved at gå sammen med vallakker, eller sådan noget, har de måske allerede dømt den.

• #5   1. nov 2009 altså som køber af hesten foretrækker jeg at være med ude at hente hesten på fold, strigle, sadle op osv..
    egentlig vil jeg også helst starte med at ride hesten, for hvis den sædvanlige rytter først har varmet den op er der ikke altid mulighed for at man selv kan prøve "at finde knapperne"

• #6   1. nov 2009 Jeg kan købt hest sidste år. Han var boks sur og jeg bedte om jeg selv måtte gøre ham klar og hente ham i boksen for at se hvor galt det var. Det er jeg glad for at jeg gjorde for så var jeg forberedt på hvor sur han var i boksen.

• #8   2. nov 2009 Nåja. Konkurrencehesten til 100.000 bliver staldpigens problem at hente, passe og pleje, og ikke dit eget. My mistake...

Kommentér på:
at sælge hest

Annonce