{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

At sælge hest {{forumTopicSubject}}

som er kronisk skadet, påstå den var en masse penge værd, og hurtigt kan rides op igen.
Slette spørgsmål om skadens omfang i annoncer....?? Hvorfor er folk så uærlige??? Hordan kan man med god samvittighed sælge en hest, som højst sandsynligt ikke kan bruges???

Og endda ha det til at stå i profilen, men ikke svare på spørgsmål i annoncen.......??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge hest
  • #1   17. jan 2009 Ja man undres over hvordan folk kan sove om natten....

Tænk at tro at man har købt sin drømmehest, og så er den skadet, kronisk.... Sikken en masse bøvl og smerte man kan påføre andre.... tsk, tsk, tsk.....

Og man må da forvente at folk kigger i ens profil, hvor det står, - hvorfor vil man så ikke svare på spørgsmål omkring det???

• #2   17. jan 2009 Lad vær med at købe skadet heste som rideheste, det kan sjældent betale sig. De kan højest hvis det er en hoppe bruges til avl. Jeg forstår så ikke at nogen kan finde på at købe heste som de ved har en skade eller anden form for fejl som kan komme efter ridning af hesten.
    Hvis man køber sådanne en hest, må man jo også have accepteret de følger det kan medføre.

• #3   17. jan 2009 Ja, men det er da sælgers pligt at oplyse om at hesten er skadet?? Og det er vel naturligt at folk spørger ind til hestens skade?? Og hvordan kan man påstå at den hurtigt kan rides op igen, når den har en kronisk skade, og at påstå at den var en el masse penge værd for et år siden, da den også var skadet der??

• #4   10. maj 2012 Hej :o). Jeg købte for kort siden en super skøn hoppe, som var halt..... - eller retter var oplysningen. Det viser sig så at den er kronisk skadet efter en kodeledsforvridning (hvor man efter kort tid alligevel har haft reddet på hende. Jeg købte en hest som var halt og nu er meldingen at den aldrg kan bruges til ridning mere. Jeg har efterfølgende fundet oplysninger her i forum, hvor ejer skriver om hendes dårlige ben og dårligt ledvæske mm. Det er rigtig ØV, for man knytter sig jo hurtigt til sådan et skønt dyr. Jeg vil nu forlange at få pengene retur og at de tager hende tilbage. Men hvor gør det dog ont, hvordan er det folk behandler sine dyr og andre mennesker :o(

Kommentér på:
At sælge hest

Annonce