{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

imod afvisning af døde heste. {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg ved ikke om jeg er den eneste som syntes det er en latterlig grund at afvise afdøde heste på HG. jeg mener da at selvom hesten er død skal ejer/tidligere ejer da stadig have glæden ved at have den oprettet her inden.
og at folk afviser dem fordi de så ikke har noget med hesten at gøre mere... bare fordi den er død, betyder det virkelig ikke at ejer ikke har elsket hesten da den var der!! jeg mener det er for åndsvagt!! s:
ville bare høre hvad i andre mener..
dette var min mening. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  imod afvisning af døde heste.
  • #1   29. okt 2009 Ved ikke om jeg ligefrem vil sige at jeg har noget imod det, men har da selv oprette min afdøde hest i et fotoalbum i stedet for

• #3   29. okt 2009 Sådan er vi jo alle forskellige.

• #4   29. okt 2009 Jeg mener at der står i reglerne at hesten ikke må være død ved oprettelse.

• #5   29. okt 2009 anne sofie:
    det kan man jo selvfølgelig altod. men hvis man nu gerne vil fortælle om den og på den måde som alle andre heste er oprettet herinde...
    - jeg forstår ikke hvorfor man kan oprette en hest som man har part på, eller har haft part på, hvis man ikke må oprette en som er død. har aldrig selv stået i den situration, men har mange eksempler på at folk bliver snobbede og nærmest skælder ud over hvorfor man opretter en død hest.

• #6   29. okt 2009 Anne K er helt enig med dig. Har en ven der mistede begge sine heste, da hun så vil på hg har hun jo selvfølgelig ingen hest at oprette. Hun prøvede med den ene men blev selvfølgelig afvist. Min pony er os i et fotoalbum, men tænk på dem der ingen hest har. Det er det samme med dem der mister deres hest efter den er oprettet, så ska de slette deres profil med hesten og oprette den i et album.

Syns ikk den er helt fair, bare min mening.

• #7   29. okt 2009 <b>Anne K</b>
    - Det kan man virkelig også godt!!
    - jeg man kan da bare kopiere spørgsmålene også svare på dem, sådan oprettede jeg da aller først Mille, men lavede det da om da jeg ikke længere synes det skulle stå sådan, så jo det kan man altså godt..
    -Men siger ikke at man ikke må oprette den som hest, men synes altså også jeg har hørt at det kun er hvis hesten den var oprettet inden at den døde. Det var Mille, men jeg kopierede hendes profil og lagde det over i fotoalbummet, det skal ikke være noget stort problem smiley hehe

• #8   29. okt 2009 <b>Christina M</b>
    Nixen det skal de ikke.. Jeg spurgte da Mille blev aflivet om jeg så skulle slette hende, men nej var svaret det behøvede jeg ikke svarede en HA'er, så nej det er vist ikke helt korrekt

• #9   29. okt 2009 Når hesten bliver solgt eller dør, er der INGEN krav om at profilen skal slettes, da man jo ejede hesten da profilen blev oprettet.

Dog må man ikke oprette solgte heste, men er i tvivl omkring døde heste...

• #10   29. okt 2009 Ka godt se det er skrevet forkert. Mente at døde heste der er oprettet "burde" komme i fotoalbum så. De ska selvfølgelig ikk.

• #11   29. okt 2009 Afdøde heste må gerne oprettes, SÅFREMT man selv ejede dem på dødstidspunktet.. Afdød part-hest eller lignende er ikke tilladt at oprette..

• #12   29. okt 2009 Jeg er en af dem, der har en død hest oprettet. Det startede egentligt med at jeg ville i kontakt med en, der havde en pony, som jeg engang har kendt. Jeg kunne ikke skrive beskeder til hende med mindre jeg havde en hest oprettet. Shétan var den eneste hest jeg havde haft, som kunne opfylde reglerne, derfor blev han oprettet. Senere har jeg fået gjort lidt mere ud af hans profil. Og nu vil det ærgre mig, hvis jeg ikke måtte have hans profil.

Jeg synes at man skal have lov til, at oprette døde heste, fordi man/andre så kan finde frem til heste, der er i familie med ens/deres egen eller heste som man engang har kendt.

Derfor ser jeg det på samme måde, at parter og rideskoleheste også har lov til at blive oprettet, så længe at man kender hesten rigtigt (dvs ikke en man bare lige har fået et billede af på en fold eller ens fætters-grandkusines hest)

(",)

• #14   29. okt 2009 jeg synes det er iorden at oprette en død hest som var ens egen da den døde. (det må man også godt)

- men hvis hesten ikke var ens egen så synes jeg ikke.

• #15   29. okt 2009 helt enig i jer som mener at hvis man ejede hesten da den døde er det iorden. ellers mener jeg heller ikke man skal oprette den.
    men jeg er træt af at der er nogle herinde som kun syntes det er okay at have hest hvis den kan gå over en LA klasse. IKKE fordi alle er sådan, men der er desværre nogle stykker.
    efter min mening skal ALLE heste være velkommen. og man skal se bort fra racer, om det er en shetlandspony eller en dansk varmblods skal de begge være velkommene. min mening. (:

• #17   29. okt 2009 Syntes nu hvis hesten er død skal man komme den i et foto album. når man kigger på folks profiler, og omtaler folks heste, har jeg en formodning om de lever og går ude på folden, ville syntes det var vildt mærkeligt hvis en stor del af hestene herinde er gået bort. så jeg er imod man opretter døde heste.
    Man kan ikke længere fortælle hvad de gør og bør osv de er fortid datid.
    Og skal naturligvis ikke glemmes men derfor vi har muligheden for fotoalbum.

Hvis folk afliver deres hest, vil jeg mene de selv kan ændre deres profil når de klar til det.
    Men jeg er imod oprettelse af døde heste.

Tænk hvis man skriver, ej gå lige ud og tag lidt bedre billeder!
    årh nej den er jo død... så jeg er imod

• #18   29. okt 2009 jeg syndes godt man må have døde heste her på hg men den der opratter hesten skal have ejede hesten men så kan de bare ligge et foto ind hver 0½ år eller to

• #19   29. okt 2009 Reglerne er at man må gerne oprette døde heste HVIS man ejede den da den døde, men ejede man den ikk da den døde må man IKKE oprette den, så skal den i et fotoalbum..

Man må heller ikk oprette en hest man har solgt..

Profiler man oprettede men den levede eller mens man ejede den eller passede den er der ingen regler omkring at man skal slette

• #20   29. okt 2009 Jeg synes at det er okay, så længe man skriver i navnet, at hesten er død.

Og ligeledes at man skriver part eller rideskolehest, hvis det er dét ens tilknytning til hesten er.

(",)

• #21   29. okt 2009 læs reglerne. der finder i svar

Kommentér på:
imod afvisning af døde heste.

Annonce