Sjov ridetur idag {{forumTopicSubject}}
Synes lige jeg vil fortælle om min sjove ridetur på Kiara idag :O)
Var ude med en pige som skulle prøve min venindes hest og vise hende skoven.
Det gik helt fint, men da vi var på vej hjem gik der nogle høns rundt i udkanten af vejen. De hører til en gård lige i nærheden og render altid frit rundt i skoven i dagtimerne :O)
Da kiara fik øje på dem stivnede hun helt og turde i hvert fald ikke gå forbi! Efter en del overtalelse fik hun endelig mod på at gå forbi dem. Hun trippede helt vildt mens hendes hoved var ved at dreje af led fordi hun ikke kunne slippe dem af syne. Tænk nu hvis de gik til angreb når man kiggede væk
Nå men vi skulle også lige have en lille galopper til sidst (eller traver på kiara, hun kan ikke gallopere)
Der kom fart på, for med kiara er det endten eller. Endten rolig trav ellers 70 km/t.
Da vi stoppede for at vende om og skridte hjem turde hun i hvert fald ikke gå tilbage. Hun troede vi var flygtet fra et eller andet hehe.. synes det var lidt sødt. Den store kylling :O) Men hun er heldigvis nem at berolige og overbevise, så efter et minuts tid hvor vi bare stod og kiggede på den mulige fare vi lige var løbet forbi gik hun endelig frem igen.
Derudover er hun blevet vildt god til at bære sig selv rigtigt. Har oprettet en tråd før om at jeg synes hun var lidt anspændt. Men hun tager hovedet frem og ned nu og hæver ryggen, hun har selv fundet ud af at det er mest behageligt at gå der. Er så stolt af min store Prinsesse hest :O)
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Sjov ridetur idag