Kan jeg melde ham? {{forumTopicSubject}}
Jeg kender en mand jeg har redet hos, men stoppede derude hurtigt igen da det kun var travere han havde, og jeg ville have lidt større udfordringer..
Jeg syntes på det tidspunkt at hestene var i okay stand, men lidt slanke alligevel.
Igår var jeg så derude igen og puha da.. Hestens pels ser helt forfærdelig ud. Man og haler er filtret sammen, deres halse er ligesom faldet ned.. (faldet fra kroppen)
Deres hove er for lange og nogle har endda sko på, selvom hovene tydeligt er for lange. Den ene var endda begyndt at få snabelhove. De ser virkelig ynkelige ud og deres øjne er helt ulykkelige..
I stalden.. (i deres spiletov) Har de nok med halm, så der ser fint ud, men de heste ligner bare ikke nogen der får andet end det græs de nu kan finde på folden og så halmen i boksen.
Han er selv hovsmed så han kunne selv ordne sine heste og det plejer han vidst også at gøre. men ikke nu. Den med snabelhovene er ikke hans. Det er en pige der har den hos ham, men hun er kun hos den en gang om ugen. Jeg kunne ikke engang røre ved den. Sidst da jeg var derude red jeg på den og striglede og nussede om den. Det kan jeg bare slet ik nu. Den virker meget bange. Kan jeg melde dem eller er der ik grundlag for det?
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.309
jun 2006
Følger: 64 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
Mit gamle ridested blev meldt i dyrenesbeskyttelse hvor de tog der ud (-:
sep 2009
Følger: 17 Følgere: 13 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 218
Mange tak alle sammen.. godt i tænker det samme som mig.
jan 2005
Følger: 81 Følgere: 94 Emner: 57 Svar: 491
sep 2009
Følger: 17 Følgere: 13 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 218
sep 2007
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 155
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
Kan jeg melde ham?