{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klippet hest/pony
  • #1   17. okt 2009 Min er klippet over alt undtagen hoved, ben og i sadelejet. ( har desværre intet billed ) han bliver klippet pga. ridning, gider ik han er helt svedig smiley ..

Han får overgangs dækken på når han bliver klippet i næste uge , også når det bliver rigtigt koldt for han sit 300 -400 g på

• #2   17. okt 2009 Hannibal bliver klippet over det hele(satser jeg på) ben og hele kroppen.
    Bounty bliver klippet på kroppen bare og Laban skal vidst have en jagt klipning smiley
    Hannibals er jo over det hele, så der er der ikke rigtigt noget at vise (:

Bountys klipning:
    (link fjernet)
    dog bliver han klippet i saddel lejet også smiley

Labans klipning:
    (link fjernet)
    dog er det ikke sikkert han bliver klippet på låret som hesten på billedet smiley

• #3   17. okt 2009 Min er klippet over alt, undtagen hovedet, da vi ikke kan nærme os det smiley hehe
    Hun får altid sit 300 g dækken på først og senere hen når der er blevet lidt koldere for hun sit underlags dækken på som også er 300 g så hun står med 600 g i alt.
    Hun blev klippet for godt og vel 1½ til 2 mdr. siden smiley

• #4   17. okt 2009 Glemte at skrive med dækkenerne smiley

Hanse får vinterdækken på med det samme når han bliver klippet 260 gram, og senere enten sit stalddækken med 400 eller 200 på, han plejer at få begge på i løbet af vinteren.

Bounty får også vinterdækken på med det samme,også når det bliver koldere et stalddækken under, han er ikke så kuldskær som Hanse.

Laban får bare overgangs dækken på, og hvis han kommer til at fryse et vinterdækken smiley

• #5   17. okt 2009 Min er klippet på kroppen, ikke hoved, ben og sadellejet. Det blev gjordt for et par dage siden. (link fjernet)
    Han har et 200grams dækken på nu, men når han bliver klippet igen i december får han 300grams på
    Han bliver klippet, da han ellers sveder meget, når vi rider og når han står i stalden om natten.

• #6   17. okt 2009 overalt bare ikke hoved, sadelleje og ben. Jeg tager ikke ben, da Pedro har let ved skrammer og det ekstra hår beskytter og beskytter også hans koder mod alt for megen muk.

• #7   18. okt 2009 Axel blev klippet over det hele for 1½ uge siden. Ville egentlig have ventet, me han var simpelthen våd fra top til tå efter ridning, så det blev allerede nu.

Han går med 150g dækken endnu.

• #8   18. okt 2009 hov -ben og hoved er ikke klippet

Kommentér på:
klippet hest/pony

Annonce