HJÆLP! EJERSKIFTE PROBLEM.!??? {{forumTopicSubject}}
Hej...
jeg har et problem, min hests konkurrence pas er bortkommet, da jeg er ved at få lavet et nyt nu finder jeg ud af at vi ikke havde fået hende ejerskiftet...
imellem tiden 2 år er mig og tidligerejer blevet uvenner over at jeg på et tidspunkt var ved at sælge hende, da jeg ikke havde tid/råd til hende, og tildligerejer ikke mente jeg kunne tillade mig at sælge hende, da jeg havde sagt hun skulle blive ved mig altid (ikke noget jeg har underskrevet eller aftalt) så hun begyndte at sabotere min annonce og kontakte intreserrede og begynde på atl muligt pis.
nå men det korte af det lange hun vil ikke underskrive ejerskifte papiret nu, så jeg kan komme ud og starte stævner....
hvad gør jeg?
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
Når hun står som ejer nu, kan hun i realiteten bare komme og hente hesten og sige det er hendes.
Så kontakt en advokat, det koster heller ikke noget at ringe og spørge til råds i første omgang jo.
okt 2004
Men mindre du self har et stykke papir hvor du står som ejer. Så sender du bare det ind til landcentret.
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 88 Heste: 10 Emner: 148 Svar: 1.984
okt 2004
Er nu meget i Mia B i at hun har snakket pænt hele vejen. Kan simpelthen ikk se hvor hun ikk slapper af og rakker ned på dig henne.
Det er vist bare at du skal lære at begå dig i et debat forum, og ikke tro at folk vil dig det værste, men for det meste bare vil hjælpe
okt 2004
Grunden til du ikk fik ejerskifte certafikat - nu gætter jeg - var vel at hesten ikke havde hestepas og ej heller et ejercertafikat udstedt af a du så så fik pas på din hest, så bliver den automatisk indregistreret i landskontoret heste og derved får du også et ejercerafikat til din hest.
Enhver hest der har et pas har også ejercertafikat. - det samme gælder omvendt, har hesten ingen ejercertafikat fra landskontoretm så har den ej heller et dansk hestepas
HJÆLP! EJERSKIFTE PROBLEM.!???