{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Heste trailer + kørsel af heste {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg ville lige høre om i mener der er brug for nogle der kan læsse og køre heste på en meget blid måde og på hestens præmisser?

Der kan også blive tale om trailertræning af hesten så den i fremtiden ikke vil have den samme angst for trailer?

overvejer mening at starte et lille firma der kan netop det med problem heste eller til dem der gerne vil gøre det på hestens præmisser..

lad mig høre hvad i mener :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste trailer + kørsel af heste
  • #1   13. okt 2009 Det kunne da helt klart være godt, med nogle som ikke er voldige når de skal have hestene op, bruge liner, hingstekæder eller skubber dem op med en kost bagi... 8-)

    Men snakker du om at blive "hestechauffør"?? For de problemer som folk har, er jo ikke noget man sådan lige kan fikse på en dag, selvom man er stille og rolig.. Det kræver træning over længere tid, hvis man skal træne en decideret problemhest i at gå i trailer..


  • #2   13. okt 2009 det er der helt sikkert brug for hvis du har et seriøst talent for det! Jeg har selv altid haft brug for hjælp til den slags og har aldrig kunne finde noget (:

  • #3   13. okt 2009 ved du hvad, det tror jeg der er RIGTIG RIGTIG mange der vil bruge!

    det lyder som en fantastisk idé (":


  • #4   13. okt 2009 min veninde arbejder med heste der har fysiske og psykiske problemer, og træner heste bla. med trailerproblemer og ja det er nemlig noget der tager omkring 14 dage til 3 uger alt efter hvor stor traumet er. men det vil vi jo så kunne lave et tilbud på.

    Er da rigtig glad for at høre det kunne være noget der vil være brug for. for vi gør det meget blidt og uden brug af nogle midler andet end klikker guffer og masser af tålmodighed og tid.



  • #5   13. okt 2009 Mlonty Roberts mener jo at heste har det bedre med at stå sidelæns og kører i stedet for paralelt med vejen :o)

  • #6   13. okt 2009 Ja de har ihvertfald bedere og nemmere ved at holde balancen når de står med siden til køreretningen eller med rumpen :o)

    Men det kræver jo man kan få fingerne i sådan en fin vogn, men hvis der er markede for det, er det selvfølgelig noget vi vil investere i.


Kommentér på:
Heste trailer + kørsel af heste

Annonce