Amanda K, Mr. bretz cover Amanda K, Mr. bretz cover
Hvorfor svarer du ikke på det jeg spørger om??
Du skrev du selv ejede han's mor, og bagefter skriver du at du har købt ham af en Joan Andersen? Hvad skal vi så tro på. ?????
Jeg ved det ikke. Samtidigt prøver du at skrive til din egen hest, som du er en anden, hvorfor gør du det??
Vi har haft så mange "stjålne heste herinde, så derfor er vi nogle som er ret skeptiske, specialt når du gør som du gør. ;-D
Jeg bliver nød til at skrive herinde, for du sletter jo hvad man skriver på din præsentation, og jeg er ret nysgerrig, derfor regner jeg da med du vil være så sød at svare.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 44
Har aldrig hørt om den hest.... og der intet der hedder hingstekåring indenfor ox arabere... der er kun araber show. - Så jeg går ud fra han ikke er ox araber?
Hesten er shinet op på det ene billede iført show-trense, klippet og er smurt ind omkring øjne og mule...
feb 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
og ja hingste kåring for ox arabere det har jeg heller aldrig hørt om..
Knus camilla
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 34
Hilsen Britt
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 44
Malik Ibn Hafez blev kastereret i 1997, og nåede kun at lave 1 afkom (Zhazir ibn Malik)...Han kan derfor af gode grunde ikke være far til Mr. Bretz Cover idet han skulle være født i 1999?
Så ja jeg siger også at hesten er falsk, men det har jeg nu troet helt fra starten, man skal jo bare være sikker før man anklager folk, men det er jeg så nu.
Så til alle jer som hele tiden forsøger at smule arabere ind på hestegalleri... det kan ikke betale sig. Alle registrerede arabere er med i stambøgerne, og kan derfor tjekkes med fuld stamtavle osv. på ingen tid.
Så enten er mr. bretz Cover falsk... ellers har sælgeren virkelig taget R.... på jer.
Hilsen Monica
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 34
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Så den er helt sikkert falsk.
feb 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
nov 2003
Følger: 275 Følgere: 291 Heste: 6 Emner: 74 Svar: 277
Mvh Pernille
feb 2004