{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

overkvalificeret?? {{forumTopicSubject}}

Malene P, Rebekka B og jeg havde meldt os til stævne på den lokale rideskole, hvor vi skulle starte LC1 og LC2. Godt nok ikke nogle vildt høje klasser, men Rebekka og jeg har ikke haft vores heste så længe, jeg har aldrig startet på Filippa (hun kan øvelser til LB, men er ikke klar til det endnu efter en længere pause), og Ølle er kun redet seriøs i 8 mdr. og er ikke i sin bedste form lige nu..

Og vi er egentlig på ligefod ridemæssigt på alle andre. Men alligevel bliver vi afvist fordi vi er "overkvalificerede", men der er nogle der har redet distriktsstævner, og alt mulig der gerne må starte, dog står de heste på rideskolen, og det gør vores ikke.

Kan det godt passe at vi skal afvises fordi vores heste ikke står på stedet, og at de mener vi er "overkvalificerede", selvom de aldrig har set nogle af os ride på den hest vi skal ride på??

Synes det er virkelig dårlig behandling og få, for vi ringede derned først inden vi meldte os til, for at høre om det var iorden, og det sagde de det var, men lidt efter ringede de tilbage og sagde at vi ikke måtte starte.. (der er ingen af os der nogensinde har startet højere end LC2)

Hvad mener I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overkvalificeret??
Kommentér på:
overkvalificeret??

Annonce