{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Debutant regler . {{forumTopicSubject}}

Jeg var til stævne her i weekenden .
Da vi meldte os til stod der jule/hyggestævne , men da vi kom der ned fik vi at vide at vi var for over kvalificeret , men det var rytterne der var det ik hestene . Sidste gang jeg var til stævne ( samme sted ) fik vi at vide at det var hesten der var for overkvalificeret , men jeg havde en anden hest med denne gang , og så sagde de at fordi jeg havde stilt noget der var højere end på min anden pony sidste gang så måtte jeg ikk stille mindre på den jeg var afsted på i weekenden .
- hvad synes i det er mest rimelig ? :
1. at det er rytteren man skal se på om der er overkvalificeret ? - eller-
2. det er hesten der er for overkvalificeret .?
-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debutant regler .
  • #1   11. dec 2005 jeg vil mene det er equipagen som helhed der er overkvalificeret.
    for et par år siden red jeg stævner på en pony der har redet landsstævner, jeg synes ikke det ville være rimeligt hvis jeg skulle ha redet høje klasser til mit første stævne, men rytteren ka jo heller ikke være for overkvalificeret. jeg har da redet ungheste til stævner engang i mellem, dem red jeg da også små klasser på, de kan jo ik bare ride klasser de ik er trænet til.

    jeg synes det lyder lidt underligt at du ikke måtte stille op i noget mindre.


  • #2   11. dec 2005 Ja , det synes jeg os er underligt ! Så jeg måtte ride uden for klassen .

  • #4   13. dec 2005 Normalt gælder det kun for ekvipagen, men det skal stå i propositionerne hvilke klasser man skal være placeret i for ikke at måtte stille op.

    Har oplevet en enkelt gang at ponyer der havde startet Landsstævner ikke måtte stille op til stævnet overhovedet, men det stod som sagt også i propositionerne.

    Desuden hvis man har en tidligere landsstævne, kan man jo bare få slettet dens point.


Kommentér på:
Debutant regler .

Annonce