{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Har fundet min gamle pony :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg må simpelthen lige skrive dette glædes indlæg

Jeg har siden sidste år søgt min gamle pony Dalton, da jeg savnede ham utrolig meget og gerne ville vide han havde det godt

Her til aften sidder jeg så for sjov og kigger på heste på per thybos hjemmeside.. normalt kigger jeg kun heste for ponyer har ingen interesse men i aften sys jeg af en eller anden grund jeg ville kigge - og hvem ligger så øverst på salgslisten!? Dalton nu som Rubin.

Jeg er lykkelig over og vide han stadig lever og ser ud til at holde sig godt..
Jeg overvejer nu meget og købe ham og give ham en god alderdom (han er 20 år nu)

Er der nogle andre der har prøvet noget lignende og købe en gammel hest/pony tilbage? Hører meget gerne jeres historie..

hilsner fra En MEGET glad Bettina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet min gamle pony :D
  • #1   27. aug 2009 ej hvor skønt for dig!
    Totalt dejlig følse!!!!!

• #2   27. aug 2009 Årh hvor dejligt! Jeg ved godt hvor min drømmepony er nu (han blev solgt den 22 december) han er os herinde ;D

Men ellers har jeg vidst kun haft heste jeg kender?

• #3   27. aug 2009 Har fundet min gamle hest herinde ^^;
    Det sidste jeg havde hørt var ellers man ventede på forsikring..
    Nu er mangler der kun 2 Drudgaards heste herinde, som bor i Danmark xD'
    Tror jeg.... :ii

• #4   27. aug 2009 Jeg forsøgte også at finde min gamle hest (Bette), men fik desværre at vide at hun var blevet aflivet, efter jeg havde ledt i lang tid.
    Så forstår sørme godt hvorfor du er glad, jeg ville købe den igen! smiley

• #5   28. aug 2009 jeg købte min pony da hun var 15.. hun er 23 nu smiley
    Har aldrig nået at sælge hende for vil simpelthen ikke af med hende.
    Men har med vilje beholdt hende da jeg for 4 år siden faldt for aldersgrænsen, for at kunne give hende en god alderdom. Jeg synes du skal købe tilbage. Hvis du har tid, råd og overskud. Så gør det.
    Gør ham lykkelig på sine gamle dage smiley
    Hellere det end han måske ender flere forskellige steder. smiley

forstår godt din glæder. Har selv prøvet at finde en hest jeg red i over et år, faktisk en af min ponys føl. hehe. Og så få kontakt til nye ejer smiley Dejligt at høre de har det godt smiley

• #7   28. aug 2009 Du er sørme heldig... ville gøre alt for at få ham igen hvis jeg fandt min gamle pony igen... Desværre aner jeg ikke hvor han er.. Så kan virkelig godt forstå din glæde.

• #8   28. aug 2009 Tak for alle jeres svar..
    Jeg skal op og se ham i imorgen - selvom Per ikke var meget for at vise ham frem når jeg nu ikke havde pengene til ham.. men indtil imorgen vil jeg tænke tænke tænke - hvordan jeg får råd til at købe ham tilbage og de generelle udgifter..

• #9   28. aug 2009 forresten- sys i at 9000 kr er en fair pris på en pony som er 20 år gammel, krybbebider, og en smule staldsur. derudover kan han stadig rides og er meget rolig. han er 146 i stg..

• #10   28. aug 2009 Først og fremmest må det være super dejligt at se ham igen - det er nok alles frygt, når man mister kontakten, hvad der nu er hændt sin bedste ven.

Mht prisen så synes jeg det er lidt mange penge, men han ser ski stadig ret godt ud, det må jeg sige af en hest på 20 år. Mon du ikke kan få ham handlet lidt ned? Fin ser han ud.

• #11   28. aug 2009 Louise K: Det er ikke ham der er på min profil men den første pony der ligger på per thybos side - ved ikke lige om det er den du hentyder til smiley
    Menja han ser stadig rigtig fin ud - men jeg ville også mene prisen er i overkanten - men ved ikke om sådan en hestehandler er til at få ned i pris..

• #12   28. aug 2009 Per Thybo kan man godt få til at gå lidt ned i pris smiley

• #13   28. aug 2009 Er det rigtig??? IIIIH det ville være skønt smiley

• #14   28. aug 2009 Min veninde fik i hvert fald hendes gamle pony 3.000 kr ned da hun købte hende. smiley

• #15   28. aug 2009 Held og lykke skriv gerne hvordan det er gået : )
    Jeg har selv købt en gammel Oldenborg på 20 år , gav 7000kr med udstyr.
    Jeg synes egenteligt prisen var for høj , da han var i en MEGET dårlig foderstand og MEGET svej , og uden livslyst.
    Men nu stråler han og er frisk som en 7 årige.Han fejler aldrig noget, og jeg har ikke fortrudt en eneste gang: )

• #16   28. aug 2009 Tine K: godt du købte hesten så den kunne få det godt smiley

Jeg håber jeg kan få ham ned på mindst 7000 helst 6000 - men jeg er egentlig ikke særlig god til at forhandle hehe.. tror ikke der er udstyr med til ham men så må vi tulle lidt rundt uden i starten smiley

• #17   28. aug 2009 Nej der er ikke udstyr med til hans heste smiley

• #18   28. aug 2009 Okay - ja så er 9000 kr hvertfald lidt halv dyrt..

Kommentér på:
Har fundet min gamle pony :D

Annonce