575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Boots? Boots?

Axel har -IGEN -smidt en bagsko. Hans hovkvalitet er ikek for god, og det sker jævnligt at der ryger en sko, selvom han faktisk har været god til at holde dem på den sidste tid.
Men nu er vi så rendt i det problem at han har smidt den to gange i streg, og der er ganske enkelt ikke noget hov at sætte den fast i mere.
Hans hove vokser temmeligt langsomt, så for at give dem ro til at vokse, så vi igen engang kan få sko på, vil vi nu have fat i nogen boots til ham.

Jeg har ingen som helst erfaringer med dem, så håvede nogen kunne svare på et par spørgsmål.

Er det ok bare med boots bagpå, og så alm sko foran?

Hvor god er holdbarheden på sådan nogen, når hesten går en del på asfalt og grus?

Hvor godt/dårligt står hesten fast på græs? (han skal til kørestævne i september, og der er jo en del fart på, og ingen mordax når han ikke har sko på jo)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boots?
  • #1   16. aug 2009 kan du ikke bare bruge bootsen indtil hoven er vokset tilsrækkeligt ud at den kan få sko på igen?
    min erfaring er hvertfald at boots kun skal bruges i perioder og ikke for tit....

• #2   16. aug 2009 Anja -jo det er lige netop det der er planen:o)

Men eftersom hans hove er meget langsomt voksende, så vil det vare nogen mdr før hans baghove kan klare at få sko på igen.

• #3   16. aug 2009 er det de der old macs du mener?
    (link fjernet)

• #4   16. aug 2009 Team -ja f.eks. Kan jo se de fåes i forskellige udgaver

• #5   16. aug 2009 du kan i hvert fald læse alt om dem i det link smiley har lånt et par af mine ridelærer, men har dog ikke haft dem i brug endnu smiley

Men kan også få noget ved dyrlægen til at smører på kronranden, der gør at hoven vokser hurtigere, så man har mulighed for at få skoen sat på igen smiley Kan du jo evt. undersøge.

• #6   16. aug 2009 Hej Michelle.
    Mener at jeg har læst før at du kører ved Henrik?
    Jeg ved at han har brugt nogle boots af en eller anden art, til kørestævne i revsø for et stykke tid siden. De var vidst rigtig gode, men mordax'ene kunne ikke rigtig sidde ordentlig fast. Men du kunne jo evt. prøve at høre ham af, hvilke det er ;o)

- Pernille.

• #7   16. aug 2009 Du kan også få nogle boots som man kan sætte mordax på mener jeg, hvor jeg har set det kan jeg ikke huske, men det kunne jo være en mulighed så den kunne stå fast under et køre stævne.

• #8   16. aug 2009 Takker for svarene -ja Henrik vil få et opkald. Hans bror har jo godt styr på det med boots, men det ville jo være meget rart at høre folks erfaringer med dem:o)

Mia -jeg har ladet mig fortælle at det ikke rigtig fungerer med mordax (at hullerne giver sig)

Kommentér på:
Boots?

Annonce