915 visninger
|
Oprettet:
Boots ??? {{forumTopicSubject}}
Hvilke er de bedste boots ??
Har nogen nu men synes virkelig de er blevet slidt hurtigt og der skal ikke meget til før velcro går op (er renset )
Hvilke kan i anbefale?
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Så har jeg også et par Equine Fusion med den gamle lukning. Her passer størrelsen altså noget bedre, men lukningen er besværlig. Deen fås dog heller ikke lige umiddelbart længere. De er slet ikke i nærheden af at være lige så tunge og klodsede som de andre, og de sidder meget bedre!
Har haft et par Renegade i hånden. De virkede ret robuste, havde en god pasform og var virkelig nemme at give på! Til gengæld er prisen virkelig også derefter. Jeg tænker dog, at jeg ender med at smide prisen efter dem, fordi de virkelig var nemme at give på, og det værdsætter jeg altså
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 13 Emner: 5 Svar: 80
De her er de bedste min part hest har. Sidder fast på tur i alle gangarter.
Når de er nye kan de være lidt stramme men med hjælp fra hovrenser går det fint
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 219 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 667
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Red 45km med den for 2 ugers tid siden, i dybt sand, mudder og muddervand til over knæene (på hesten ;), og de blev bare siddende på, uden at klemme min hest. Jeg er i hvertfald fan
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 42 Heste: 13 Emner: 30 Svar: 130
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.220
Jeg har dog købt direkte fra scoot boots fordi de tilbyder gratis retur samt fri fragt hvis man benytter sig af deres service med hjælp til størrelse
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
Prøv at skrive til hovfokus.dk med hestens mål og jeres behov, han er super god til at hjælpe
Boots ???