{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

når man søger en part på sin hest? {{forumTopicSubject}}

Det er ikke let, men jeg føler mig nødsaget til at finde en part til Amigo til vinteren.
Grunden er bl.a. at min søster er gravid, så jeg kommer til at stå lidt alene med Amigo og Charlie til vinter - og jeg har jo også job, skole og kæreste der skal passes - så for vores begges skyld er det nok den bedste løsning smiley

Men hvad skriver man i sådan en annonce? Hvad vil en part vide? Og hvad med priser osv.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man søger en part på sin hest?
  • Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #1   6. aug 2009 Altså, jeg får penge for at have part på Prins, men det er kun fordi han er en gammel hest, ejeren er voksen og står med et lille barn, hun har haft hesten siden hendes konfirmation og hun ønsker ikke at skille sig af med ham.
    Derudover er der problemer med at have ham alene uden for gårdens område, fx. stak han i dag af med mig i skoven - ikke så praktisk.
    Men synes du skal overveje hvor stor en mundfuld hesten er etc., og så sætte prisen derefter :o) Men bare fortæl parten så meget, at hun føler sig sikker når det gælder alt fra foder til udmugning, foldtider osv. :o)

• #2   6. aug 2009 Tror bare man skriver det man søger.
    Hvor den står, og hvad den part skal kunne smiley
    Tænker sådan på Niveau, og alder smiley

Personligt ville jeg aldrig selv tage penge for at en skulle ride min hest, da det er mig der har en problem med tiden smiley

• #3   6. aug 2009 Vores parter betaler per gang de rider hesten. Men de har hestene fra 1-5 gange om ugen, og må godt tage dem med til stævne og sådan.. Mener det er kr 70 (norske) per gang de betaler.
    -TR

• #4   6. aug 2009 Jeg har lavet part annoncer mange gange, og jeg plejer at skrive lidt om hesten/ponyen, hvad det er for en slags part jeg søger (spring, dressur, skov, allround osv.), og hvad jeg sådan forventer af parten (at han/hun skal have erfaring med heste, kunne ride ordentligt og sådan).
    Jeg tager 800 kr. om måneden for 2 gange om ugen smiley
    - Det er der mange der synes er dyrt, men min pony står opstaldet i Nordsjælland og der koster det en jetjager at stå mange steder.

Kommentér på:
når man søger en part på sin hest?

Annonce