919 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål når man søger opstaldning! {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jeg skal flytte min hest, desværre..
Men det har gjort så jeg skal ned og se på opstaldning her imorgen og jeg ved det bliver der, dog er jeg så dårlig til at huske hvad man skal spørger om..
Jeg ved i forvejen:
-Hvad de fodre med
-Alt omkring indluk/udluk
-Hvad prisen inkludere
-At jeg har adgang til de faciliteter de har
Og har så fundet et spørgsmål, jeg skal spørger om det og det er:
-SKal hesten have grime på i boksen?
Hvad ville i andre spørger om?
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
hvis der er weekend vagter hvordan det foregår
nu ved jeg ikke hvilken type sted det er? er det et stort sted, rideskole, privat ønsker du undervisning så noget omkring det, har du din egen underviser du skal have med skal du jo gerne vide om du må have ham/hende med og hvad det koster for personen at få lov at undervise på stedet..
det kan være mange ting at spørger om men kommer an på hvilken type opstaldningssted det er
okt 2014
Følger: 44 Følgere: 526 Heste: 4 Emner: 148 Svar: 538
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
Hvis man hest bliver syg og skal have taget temperaturen 2 gange på en nat, om det er noget de kan logges til.
Hvordan reagere de hvis hesten reagere negativt
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Hvordan foldene ser ud om vinteren, hvordan flokkene sammensættes - og om der er muligheder for ændring hvis hesten ikke trives, om der er grovfoder på foldene, om det er muligt at have hesten inde en dag hvis det er nødvendigt, hvor meget grovfoder er inkl. eller hvad kan man tilkøbe.
Baaah der er mange ting og spørge om, men min oplevelse er desværre at folk tit siger en ting men når det kommer til stykket så er det en anden sag.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
- Tidspunkter hvor ophold i stalden er forbudt medmindre der er påkrævet (syg hest)
- Hø og udfodring.(problemer med hønet e.l.)
- Frit valg af underviser?
- Regler omkring brug af ridehus og baner?
Mvh TT
Spørgsmål når man søger opstaldning!