jeg ved ik hvad jeg skal.... {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
jeg står lige nu med et valg, som jeg virkelig ikke kan vælge.
i kan ikke tage det for mig, det ved jeg godt.
men føler lidt at jeg har brug for at høre hvad andre havde gjort, hvis de havde været mig, og hvordan de havde tænkt, for lige nu, kan jeg ikke se hoved og hale i det. jeg stoppede med min halvpart, efter et år på rideskolen, da jeg var træt, af tøse fnidder, og uger der rendte rundt om benene på mig og hele tiden skulle have hjælp, da jeg så rideskolen som et fri sted, et puste rum, hvor jeg lavede noget jeg elskede. men jeg syntes efterhånden som jeg blev ældre at det hele blev for meget børnehave, og fik tilbudt et sted i oksbøl og ride, der var 9 heste, og det var egentlig frit valg. jeg nød og være der, og jeg var os den eneste. så begyndte to andre piger, det var os fint nok. men efter som tiden går, er flere og flere kommet til, og de to veninder er uvenner, derfor er det en kamp om alt, og de prøver hele tiden og gøre hinanden jaloux. (skal lige siges at mit føl er opstaldet på gården) - jeg har redet en pony derude, som jeg har haft meget svært ved at give slip på, og er bange for hvad der skal ske med ham, da jeg vil have han har det godt. han var grunden til jeg er blevet ved med og ride, og grunden til min lyst er gået af, da jeg ikke vil ride ponyer, og der kun er ponyer på gården, og fordi jeg blev utrolig forelsket i den pony. nu har jeg så fået tilbudt og ride to store varmblods heste nær den anden gård, pomkring 5 km fra mig selv. jeg må gøre hvad jeg vil, og han tilbyder og køre mig frem og tilbage fra rideskolen, jeg må opstalde dem der, jeg må faktisk alt. der er så et tidspunkt jeg ikke kan ride dem, og det er når de skal fole en gang i året, og skal til kåring . jeg ved nu ikke hvad jeg skal.l jeg er den eneste der kan ride på den gård, og må, så jeg slipper for børnehaven. men jeg har på den anden side kommet med et smil på læben i to år på den anden gård, og elsker at være der, når jeg kommer derud. det er to rigtig flinke mennesker der bor der. men nu er jeg blank. /: hvad ville i have gjort?
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 17
så det skal tages, syntes bare det er rigtig svært, når der er så mange ting, og jeg er sikker på at jeg ikke tænker klart, syntes det er rigitg svært.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 17
men jeg er gået meget i stå inden for min ridning, da der ikke er heste jeg kan ride det andet sted.
det er kun ponyer, og jeg bliver 15 i år, jeg har et år endnu, men er desværre 1.75 og rigtig lange ben, derfor syntes jeg det er dumt hvis jeg knytter mig lige så meget til endnu en pony som jeg gjorde til den anden som hedder jumbi.
det andet sted kan jeg tage en veninde med som ka ride der fast, også, hvis jeg vil, også vil kan fragte mig og hesten til rideskolen, osv når jeg skal ride, så jeg kommer op til de andre. men jeg rider ikke pt, men vil gerne sætte skub i det.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.219
jeg ved ik hvad jeg skal....