{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

noget af et problem ! {{forumTopicSubject}}

VED GODT AT MIN TEKST ER LANG, MEN VIL I IKKE GODT PLEASE LÆSE DEN ALLIGEVEL ??
hej...
jah jeg har noget af et problem, med hesten Victoria som jeg rider mange gange om ugen.. har fået lov af ejeren til at oprette hende..
nu kommer problemet... Victoria er ung osv..
hun er begyndt at stejle meget, hvilket jo godt kan gå hen og blive farligt ! jeg får sværre og sværre ved at vinde kampene med hende ! men vinder dog !
hun også bukker, løber og skyder meget i skuldrene, men har dog et STORT potientale inde for dressuren !
den anden der rider hende er Suzi, er ejerens barnebarn ! jeg har fået af vide fra vores fældes træner at det ville være bedst hvis det kun var MIG der red hesten da jeg er den eneste der kan vinde kampene med hende... Suzi og jeg er blevet vildt gode venner !
hun er godt nok 23 år men altså.. og ejeren af hesten er som en bedstemor for mig, da alle mine bedsteforældre er døde ! men hvad skal jeg dog gøre !
for Suzi er ikke ruttineret nok til at ride Victoria, og jeg skulle så derfor helst (ifølge træneren) ride Victoria som den eneste, mange gange om ugen i de næste mange uger ! men det har man jo ikke liige lyst til at gå hen og sige til nogen man holder af !
hjælp mig så er i søde !

VED GODT AT MIN TEKST ER LANG, MEN VIL I IKKE GODT PLEASE LÆSE DEN ALLIGEVEL ??

hygge herfra ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  noget af et problem !
Kommentér på:
noget af et problem !

Annonce