{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Verdens mest uheldige må da være mig! {{forumTopicSubject}}

Det er bare SÅ sørgeligt....

Min oldenborg Sigurd var ENDELIG blevet rask efter en skade i lænden og vi var startet tilridningen og det har bare gået SUPER godt men.... Nu er han begyndt at halte, og han virker sløv og træt - som om han har ondt... Hvilket (næsten 100% sikkert) skyldes hans dårlige kryds smiley
Han skal til dyrlægen i løbet af denne uge og undersøges, og hvis han ikke kan blive ridehest p.g.a. smerter skal han nok aflives <b>(VRÆÆÆÆÆL!)</b>

Desuden har min fjordhest Mickey trødt sin sko af 3 gange inden for en måned (Pga. dårlig smed én gang), så hans hove er TOTAL smadret og han har snart ikke mere at gå på... :o( Hvis han taber skoen igen, ved vi ikke hvad vi skal gøre :*-(

<b>HVORFOR ER ALT BARE SÅ UNFAIR???</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens mest uheldige må da være mig!
  • #1   23. aug 2005 -Mickey's sko er denne gang limet på med Silikone og der sidder kun 2 søm i den inderste side og 3 i den yderste, fordi der ikke er noget hov at sømme i smiley MIN STAKKELS PONY!

• #2   23. aug 2005 R-S-V: Ja, det er også min tanke :*-( Er bare så ked af det, for han er virkelig vores drømmehest. Han har bare ALT det som vi forventer en sød hest skal have... smiley

Louise: Jeg tror også det bliver det næste, men problemet er at han har meget stejle hove i forvejen, så det er svært at sætte det på uden han vil få mén af det og belastelser i knæne ... Men håber smeden finder på noget... Ind til vidre skal han stå stille til han ikke halter, så må vi se.

• #3   23. aug 2005 Øv, føj da, hvor en træls omgang.. Håber alt kommer til at gå godt alligevel hurtigst muligt..
    Mvh. Michael

• #4   23. aug 2005 surt smiley
    Stakkels dig og hestene smiley
    Håber virkelig i klare jer allesammen smiley

• #5   23. aug 2005 Ja, det er trist... smiley

• #6   23. aug 2005 stakkels heste og dig... har du prøvet med klokker på filden om det hjælper? altså på Mickey??

• #7   23. aug 2005 *folden

• #8   23. aug 2005 det derer galt kunne måske godt lyde som det samme som min! Kan det være et nyreslag? Men hvis du tror du ved hva det er, er det jo bedere end a være helt i tvivl!

Stakkels dig.. Føler med dig. står også og skal have aflivet min smiley sså ved hvordan det følels!
    Håber det bedste for dig og hestene!

Knus

• #9   23. aug 2005 Ejj.. Hvor træls!

Synes heller ikk jeg er så heldig! smiley
    Sunrise var blevet halt på mystisk vis, vi vidste hverken hva grunden var, eller på hvilket ben.. Og det har hun så været siden Mandag i sidste uge, og er næsten på toppen, dog ikk helt.. Men nu hver hun næsten er holdt op med at halte, får hun en gang mild kolik i lørdags og var træt søndag, og blev så syg igen igår.

Hun virkede dog til at have det meget bedre, og har hun det stadig godt i morgen tror jeg at jeg skridter en lille tur på hende.. Men håber godt nok snart det er ovre. Har ikk redet på Sunrise siden søndag i sidste uge, men red så en anden hest igår. .Og det er selvfølgelig lige i den tid hvor det er sjovest at ride, hun skal blive syg! Men håber hun bliver klar til en stubmark snart!

• #10   23. aug 2005 Men hvor er det da træls med dine heste! Føler med dig!

Kommentér på:
Verdens mest uheldige må da være mig!

Annonce