{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

sene skade. {{forumTopicSubject}}

hej alle hger (:
min pony har lige haft forstrukket en sene fordi hun var lidt for vild på marken( ikke moget alvorligt, bare lidt halt). var så begyndt at ride hende igen, og det gik rigtig godt.
så i går ville jeg lige longere hende.. i starten travede hun i et fint tempo men så lige pluselig begyndte hun at skabe sig, jorde rundt på 20m. volten og bukke, hun snubler så, så hun næsten vælter, og da hun rejser sig op halter hun utrolig meget på det bagben som hun lige var kommet over, jeg for hende til at puste af og skynder mig så ind i stalden hvor jeg skyller hendes ben med vand i et par minutter og tager så på sommermark med hende.. idag da jeg kom derop ligger hun på marken for at aflaste benet ( det gjorde hun også sidst) jeg for hende så op at stå og man kan se hun halter også i skridt, og vil ikke så gerne gå fremad, det hjælper så lidt på vej fra sommergræs til stalden, men man kan stadig se at hun ikke går optimalt i skridten. jeg lukkede hende så ind i boksen med lidt halm og en smule hø( hun er blevet tyk efter hun havde stået stille så derfor ikke for meget). syntes i hun skal ud på græs i nat eller skal hun blive inde? og hvad kan man gøre for at hjælpe hende? altså putte vand på eller andet? på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sene skade.
Kommentér på:
sene skade.

Annonce