{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Golden! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!
Jeg ville blot høre, om der er nogen der har noget imod min pony Mr. Golden Jumper... Jeg har udelukket KUN vundet to pladser på ham, fordi at dem jeg konkurrerede imod havde dårlige billeder/kvalitet.
Jeg er lidt skuffet over at jeg har haft ham så længe herinde, og så alligevel hører blandt de dårligst bedømte i Irish Draught klassen... Prøv f.eks at kigge under den igangværende udfordring mod en anden Irish Draught... Den fører stort! Dem der har stemt på Golden, har også stemt MEGET lavt på ham...

Håber at høre din kommentar hvis du har noget at sige om dette...

Venlig Hilsen
Mathilde og Golden (som faktisk ER en dejlig hest!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golden!
  • #1   22. feb 2004 Men når jeg nu ikke har nogen billeder?
    Jeg sætter nok nogen ind fra vores stævne...

Hilsen
    MIG

• #2   22. feb 2004 Ingen tvivl om din hest er en dejlig hest. Men det er ikke ret gode billeder du har inde af din hest, og det eneste vi herinde kan dømme på, er billederne. Vi kender jo ikke hesten, og kan derfor ikke vide hvordan han ser ud, uden at dømme efter de billeder her er. Og der er ikke et hvor du ser hesten rigtigt, enten mangler der noget af hovedet, eller noget af kroppen.
    Det er lidt vigtigt for os at kunne se hesten, for at vi kan give en god bedømmelse af ham.
    Dette er ikke skrevet for at virke negativ, kun for at fortælle dig, at det er svært at dømme, med dårlige billeder. ;-D smiley ;- D
    Britta

• #3   22. feb 2004 Når jeg mener dårlige billeder er det grumsede billeder. Jeg satte et billede ind af ham uden at få hans hoved med. Så satte jeg et nyt ind af ham, MED hans hoved så man KUN kunne se hans hoved. Når man nu kommer til at tage et foto KUN af kroppen, koncentrerer folk sig nok mere om den end når de ser alt...

Hilsen
    Mig...

P.S Jeg kan da ikke sætte bedre billeder ind af ham? Jeg har jo heller ikke flere...

• #4   22. feb 2004 Mathilde, det var bestemt ikke negativt ment. Bare for at få dig til at forstå hvordan feks. jeg kikker på hestene herinde.
    Det er utroligt svært at se hesten når der mangler feks. hovedet, eller det halve af hovedet.
    Klart du ikke kan sætte billeder ind, hvis du ikke har andre. Men vi kan jo desværre kun dømme på det vi ser herinde, for vi har jo ikke andet at dømme efter.
    Men han ser dejlig ud, din hest. ;-D
    Britta

• #5   22. feb 2004 Når du nu bliver ved med at sige at han er dejlig, hvorfor stemmer du så først at han er ekstra lækker og derefter middellav?
    Der er noget jeg ikke forstår så...
    Men hvis der ikke er nogle billeder som er gode herinde så ved jeg ikke om jeg skal slette ham eller ej, når der ikke er nogen som gider se på ham alligevel...

Hilsen
    Golde og Mathilde

P.S Jeg ved godt det ikke er negativt ment men...

• #6   22. feb 2004 Jamen jeg har skam stemt efter hvad billederne siger mig. Og jeg mener da absolut ikke jeg har lavet mine point om?? Men har jeg, er det fordi jeg syntes han er utrolig svær at bedømme ud fra dine billeder, og så har stemt lavere, fordi jeg ikke rigtigt kan dane mig et indtryk om hvordan han ser ud i en helhed.
    Og jeg syntes da absolut ikke du skal slette din hest, det ville da være synd. Han har da også rimelig gode bedømmelser, 5.68 er da ikke i den lave ende. Der er da mange der ligger meget lavere.
    Men får du nye billeder ind, er det da uden tvivl, at jeg vil give ham højere point, hvis billederne fortæller mere end dem der er nu gør.

• #7   23. feb 2004 hey din hest er dejlig... Men jeg synes os at du skal få taget nogen nye billeder, for de er taget samme dag så han ser ik anderledes ud på billederne f.eks se på billederne af cowboy der er hvor jeg rider på ham , han er ude i sneen og hvor han er mega tynd o.s.v de alle sammen er forskellige.. måske skulle du få taget nogen billeder hvor du rider og han er på fold o.s.v bare et lille råd.
    hilsen isabella & cowboy

• #8   23. feb 2004 Syntes din hest er skøn..

Har li gevet ham 7..

• #9   25. feb 2004 hej dejlig golden basse.... jeg har set ham gå til et stævne og der er han ganske flot så billederne siger ikke om ens hest er sød eller dum.... golden er i hvært fald dejlig det ka jeg skrive under på... knuss moi

Kommentér på:
Golden!

Annonce