Golden! {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen!
Jeg ville blot høre, om der er nogen der har noget imod min pony Mr. Golden Jumper... Jeg har udelukket KUN vundet to pladser på ham, fordi at dem jeg konkurrerede imod havde dårlige billeder/kvalitet.
Jeg er lidt skuffet over at jeg har haft ham så længe herinde, og så alligevel hører blandt de dårligst bedømte i Irish Draught klassen... Prøv f.eks at kigge under den igangværende udfordring mod en anden Irish Draught... Den fører stort! Dem der har stemt på Golden, har også stemt MEGET lavt på ham...
Håber at høre din kommentar hvis du har noget at sige om dette...
Venlig Hilsen
Mathilde og Golden (som faktisk ER en dejlig hest!)
nov 2003
Følger: 18 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 126
Jeg sætter nok nogen ind fra vores stævne...
Hilsen
MIG
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Det er lidt vigtigt for os at kunne se hesten, for at vi kan give en god bedømmelse af ham.
Dette er ikke skrevet for at virke negativ, kun for at fortælle dig, at det er svært at dømme, med dårlige billeder. ;-D ;- D
Britta
nov 2003
Hilsen
Mig...
P.S Jeg kan da ikke sætte bedre billeder ind af ham? Jeg har jo heller ikke flere...
nov 2003
Det er utroligt svært at se hesten når der mangler feks. hovedet, eller det halve af hovedet.
Klart du ikke kan sætte billeder ind, hvis du ikke har andre. Men vi kan jo desværre kun dømme på det vi ser herinde, for vi har jo ikke andet at dømme efter.
Men han ser dejlig ud, din hest. ;-D
Britta
nov 2003
Der er noget jeg ikke forstår så...
Men hvis der ikke er nogle billeder som er gode herinde så ved jeg ikke om jeg skal slette ham eller ej, når der ikke er nogen som gider se på ham alligevel...
Hilsen
Golde og Mathilde
P.S Jeg ved godt det ikke er negativt ment men...
nov 2003
Og jeg syntes da absolut ikke du skal slette din hest, det ville da være synd. Han har da også rimelig gode bedømmelser, 5.68 er da ikke i den lave ende. Der er da mange der ligger meget lavere.
Men får du nye billeder ind, er det da uden tvivl, at jeg vil give ham højere point, hvis billederne fortæller mere end dem der er nu gør.
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
hilsen isabella & cowboy
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Har li gevet ham 7..
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 63 Svar: 418
Golden!