{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Er så glad (raspning af tænder...) {{forumTopicSubject}}

Ja, så kom dyrlægen i dag. Eller faktisk lige her kl. halv 8 :).. Han havde jo været dum, og tidligere var det pga. ryggen ... og vi brugte kiropraktik osv!! (vi gør jo alt når dyret har ondt! for vi elsker dem jo :L ....) Nåmen, her for to torsdage siden, var jeg til undervisning .. han var "dum" og kastede hovedet mod jorden ... vi troede det var galt med ryggen igen, så han blev staks tilkaldt og kunne først komme her sidste torsdag.. Nå men, fint nok .. så kiggede han Figaro igennem, og fandt "kun noget i højre side af krydset - eller en lille låsning...."men det kunne jo sagtens være det !!! Så jeg red dagen efter igen, men han var dum på biddet, trods slasketøjler og ville jo heller ikke presse ham for meget, hvis et gjorde ondt ! Men vi red nogle store bløde volter, i skridt trav og galop .. han gav ikke rigtig efter, og var SÅ stiv.. og overhovedet ikke sig selv ! Så vi kaldte dyrlægen ud igen ! også var han her så til aften, og kunne konstatere at han havde KÆMPE tandspidser, og et sår i muden, pga. de spidser smiley :( smiley :( . ... !!!!
Men, vi må ride igen i morgen, men skal selvfølgelig tage det stille og roligt ! og måske kan han os godt tro, at det stadig gør ondt, de næste dage - 14 dage smiley .. men det er i orden med mig! Er bare glad for vi endnu engang fandt problemet .... !! selvfølgelg ikke fordi den har haft SÅ ondt, men fordi vi fandt problemet...
Happy ! Det blev lidt langt smiley .. men håber i vil dele glæden med mig !! smiley ...

Hvad laver I ellers ??

- Jeg spiser jordbær xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så glad (raspning af tænder...)
Kommentér på:
Er så glad (raspning af tænder...)

Annonce