{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

JUbii!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg er lige kommet hjem fra en ferie ved en af mine vennner hendes forældre ejer en rideskole... så jeg har næsten ikke lavet andet end at ride i de sidste 11 dage!! hehe... jeg red på mange forskellige men der var en speciel en jeg bedst ku li han hedder Fix... han er 1/2 nordbagge 1/2 oldenborder.... han er bare dejlig... hende der har ham ser ik så meget til ham så hende der ejer rideskolen får penge for at passe ham... da jeg var oppe i ridehuset og ride igår kom hun ind og sagde at jeg kunne jo købe ham hvis jeg var så glad for ham... for hende ejeren har ikke tid til ham... han koster ca. 10.000 fordi han er 14 år... men han er en virkelig skøn hest... igår sprang han for første gang i hans liv... det var skønt! men jeg ved ikke helt om jeg vil købe ham!? han er go til western ridning... jaa det sku i bare vide fordi jeg bare måtte ud med det! hva har i ellers lavet i jeres ferie?? og er der nogen der ved hva en Zebra koster?? hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JUbii!!!!
  • #1   8. aug 2005 hvor er den rideskole?? kender nemlig en der lige har solgt en 14 årig nordbagger/fjordhest blanding til en rideskole. den hed godt nok Max da min veninde ejede den, men måske er det den samme

• #2   8. aug 2005 Jeg er for ca 2 timer siden kommet hjem ude fra mulle.. Hun er kommet slemt til skade med sin fod så hun skulle måshe have været aflivet.. Men det skulle hun HELDIGVIS ikk..! Det var godt.. Men vi kan ikk ride på hende i en måned men bare hun får det bedre.. Ellers har jeg ( Nalle) Været i fårup og sån..!

Kommentér på:
JUbii!!!!

Annonce