Sådan en møg dag... :( {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle jo have været op til politiet idag for at høre om de havde fået min cykel ind... Og tænk... i denne lille møgby har politi stationen LUKKET om fredagen... grr... og min cykel blev væk i tirsdags... Så mon ikke den er væk på mandag...
og min hund er blevet syg... den skal muligvis aflives... og jeg er blevet vildt meget uvenner med min farfar =S
Det eneste lyspunkt er at Linse gik fantastisk idag... er vildt stolt af hende... min træner sagde: "ja der er jo lige en dressur hest i hende"
Så en temmelig dårlig dag for mig... og alligevel med et lille lyspunkt... og nu skal jeg ellers i seng lige om to sek...
skal op kl. 8 i morgen og til middelfart =O
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
Hva fejler din hund ?
Og jeg kunne Aldrig finde på at bliver uvenner med Min farfar, da jeg knap nok kender ham. Men lyder ikk sjovt, så skynd dig hellere at blive venner med ham igen ;D
Træls med din cykel ;(
Jeg fik os engang stjlet min cykel, skide træls..! Men der er slet ikke ppliti i vores Mikro by, såå derfor var det sQ bare en ny cykel ;D
det lyder dejligt med Linse, hun er bare en super hest, =)
aug 2004
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 285 Svar: 1.472
Den har knækket noget i ryggen... faldet ned af trappen... det er virkelig noget møg...
apr 2005
Følger: 76 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 384
aug 2004
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 285 Svar: 1.472
Tak for opmundringen..
Sådan en møg dag... :(