382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Helion :/ Helion :/

Ja, imorgen skal Helion aflives. Jeg kan slet ikke overskue hvordan fanden jeg skal tage på det? Jeg er blevet snydt af sælger - og ja alt i alt en lang forklaring. Læs evt. under Helion og så sidst i beskrivelsen.

Jeg føler mig snydt og latterliggjort af mange mennesker. Han skal aflives imorgen tidlig, og jeg ved stadig ikke om jeg skal tage med eller ej? Skal jeg tage billeder eller bare få det overstået. Da Disney skulle aflives var det noget andet - han var min bedste ven. Ikke fordi Helion og jeg ikke er det - men jeg har kun redet ham og haft ham som ridehest i 3 uger, og så har han bare stået siden. Jeg har alt i alt haft en del dårlige oplevelser med ham. Men den oplevelse at side på ham første gang glemmer jeg sent !

Årh ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helion :/
  • #2   2. jun 2009 åh hvor er det dog trist smiley

• #3   2. jun 2009 Altså min mor tager med og min veninde som ejer hesten jeg rider nu. Men ja, han kender jo mig så godt. Jeg har det sidste stykke tid taget afstand fra ham, da jeg jo vidste jeg skulle af med ham. Han stod et sted før hvor han ikke havde det godt. Der vrinskede han og gjorde ved hver gang jeg gik fra ham. For første gang i sit liv har han haft en ejer som elsker ham. JEG HAR SÅ ONDT AF DEN HEST smiley

• #4   2. jun 2009 Vær ved ham hele tiden op til hvor han skal til dyrlægen.. hvis han føler sig tryg og knyttet til dig vil han helt sikkert også være mere rolig omkring dyrlægen og det..
    selvom det er Møg hårdt for dig også smiley

• #5   2. jun 2009 Lige nu handler det mest om hesten. Dog er det virkelig surt at jeg skal op til eksamen dagen efter smiley
    Men ja, jeg vil være ved ham har jeg besluttet - men jeg vil ikke se ham dø. Jeg vil aldrig få det syn ud af hovedet igen. Det samme med disney, jeg ser ham få sprøjten og så går jeg væk. Han skal aflives nede ved dyrlægen.

• #7   2. jun 2009 Ja netop så tror jeg også det er godt du er der ved ham smiley

• #9   3. jun 2009 Så er den lille Belse blevet aflivet. Han tog det så pænt. Han gik lige ind i traileren, og solen begyndte at skinne da vi kørte derned af. Så regnede det lidt, og lige inde vi gik ud bag ridehuset ved dyrlægen skinnede solen, og det blev varmt. Bodil var ved ham da han fik sprøjterne. Han lagde sig pænt ned, og fik ingen sår eller lign. Bodil og dyrlægen blev ved ham noget tid, og bodil sad med hans hoved indtil at havde ligget der i 10 min. Han sov tungt ind - og jeg håber han har det bedre nu.

Han kiggede taknemmeligt på mig, da han fik sprøjten. Jeg elsker dig Helion De L ;'(

Kommentér på:
Helion :/

Annonce