{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

har lige {{forumTopicSubject}}

et spørgsmål

Som sagt var shaiba solgt til min "bedste" veninde, men hun vil levere shaiba tilbage igen, fodi hun siger hun har en skade på albuen eller knæeet på forbenet som hun kalder det....som jeg ved den ALDRIG har haft, hun har fået den på afdrag, og har fået 2000 ud af 20000, og plus hun så har haft dyrlæge på, alt det vil hun have jeg skal betale, og jeg har sagt hun bare kan komme med hesten, men det vil hun ikke før jeg har betalt 3000 til hende for dyrlæge....Men hun har jo købt hesten og der er lavet kontrakt...
Har så spurgt hende om hvad for en dyrlæge hun har brugt så jeg kunne ringe og høre hvad det var for en skade hun mente shaiba havde, men må ikke få nummer eller vide hvem dyrlægen er....
Lidt mærkeligt, jeg er helt sikker på at hun lyver for hun kunne ikke styre shaiba....
Jeg har sagt jeg kommer efter hesten i morgen, men det må jeg kun for hende hvis jeg har 3000 med, kan det være rigtigt??
Please svar er meget i tvivl her...Har beskeder på min mobil hvor hun skriver at jeg bre kan tage hende tilbage

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har lige
Kommentér på:
har lige

Annonce