{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

irreteret over sin egen ridning? {{forumTopicSubject}}

kender i det med at man er møg irreteret over den måde man red på efter sin ridetur?

jeg har faktisk lagt syg siden mandag nu s;
men kæmpede mig op på hesten idag pga. undervisning i morgen.
men nøj hvor jeg syntes jeg red dårligt s;
det var helt vildt :s
jeg kunne ikke koncentrere mig og kunne mærke at der skulle ikke meget til før jeg blev hidsig s;
nu er jeg egentligt ret træt af at jeg tog ud at ride
fordi jeg syntes det gik megetmeget dårligere end det nogensinde har gjort s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  irreteret over sin egen ridning?
  • #1   20. maj 2009 kendr det alt for godt.. Jeg har bare en ide om at jeg ikke kan ride, selvom jeg får at vide jeg er dygtig og sidder rigtig pænt og gør de rigtige ting.. men synes faktisk næsten altid jeg har redet dårligt når jeg rider.

• #2   20. maj 2009 Det er dog en ting jeg har lært af mit temperament - er der den mindste tegn på at jeg er ved at blive sur, så rider vi tur i stedet.
    Eller kommer jeg bare til at gøre noget dumt jeg har dårlig samvittighed.

• #3   20. maj 2009 jeg er sim regel heller aldrig tilfreds med min egen præstation

• #4   20. maj 2009 Sådan har jeg det også.. Føler ikke at jeg er rutineret nok og føler mig som en klump, når jeg sidder på William smiley Det er ikke spor behageligt. Men har til gengæld også nogen dårlige vaner når jeg er på ryggen af hesten. På en eller anden måde, svajer jeg i ryggen (så jeg strutter med numsen) og tager benene op under mig. Virkelig dumme fejl :&

• #5   20. maj 2009 jeg har også en stort temperament når jeg rider ;/
    bliver SÅ let hidsig! men.. jeg plejer kun at blive det hvis jeg rider alene, og tænker alt for meget på hestens opstilling, end min egen. hvis jeg rider med andre / underviser, fokuserer jeg mere på mig selv, og "glemmer" hesten. så kan jeg som regel styre mig smiley

• stine n
    stine n Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #6   21. maj 2009 min mening er at har man en dårlig dag så lad være med at ride, hvor man vil yde noget, tag en rolig tur i skoven istedet, det kan hjælpe på humøret smiley er man trist og ked kan en ride tur hjælpe... er man dårlig tilpas og aggesiv smitter det måske af på hesten..

Kommentér på:
irreteret over sin egen ridning?

Annonce