{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

grrr en møgpony {{forumTopicSubject}}

ja jeg har haft en MØGdag samn med stella idag!
For det første vil hun slet ikke give ordentlig efter og bider sig fast på biddet!!!!!
KAn slet ikke få lov til at bøje,runde eller noget og jeg blev såååååå sur, og så måtte hun ellers bare ride til hun var træt og alligevel bliver hun bare ved.... Men i galop er hun heldigvis altid en ENGEL:D heehe
Men den trav der, jeg blev så gal, for i tirsdag gik hun bedre end nogensinde før og vi fik også massere af ros af vores ridelærer, han havde ik set hende gå bedre, og så onsdag,torsdag og nu også fredag er hun en total SPASSER!!!!!!!!! ej undskyld, men var godt gal, og så da vi har skridtet af på tur, og står nede på vaskepladsen og sadler af, TROR i så ikke ogs ponyen STIKKER af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! med sadel,tæppe og det hele render den ude gennem begge stalde og forbi ridehuset!!!!!!!!!!
Selvfølgelig lige mens min ridelærer red forbi så han så det, og så kom der en dum bemærkning om hvilken uopdragen pony jeg havde, fuck jeg bleb gal!!!!!!!!
Heldigvis rendte den da over i sin boks og begyndte at æde, men da Stella fik øje på mig krøb hun ellers over bagerst i boksen og så stod hun der, og vidste vist godt at hun havde været slem!!!!!!!!!!!! Skod pony!
ja et lille irreteret opstød på min pony herfra, nogle der har haft en bedre dag end mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grrr en møgpony
  • #1   22. apr 2005 arrrg.... hvor træls.... smiley

• #3   22. apr 2005 Min pony (Happy Meal) har også været dum de siste dager, men kun når jg har redet... For en stund siden (1mnd.) Stakk hun ud af sin boks og opp på gårdsplassen til han som ejer gården (de har sin egen stald og det ligger litt for seg selv) og så kommer staldkaren hans og siger: Du må være lidt forsiktig nu, for nu er der mange hingste her (Det hadde kommet 2 hingster den siste uken oppe hos dem, og jeg visste det fra før...) Det var ikke så gøy.. Men hun er da egentlig ganske snill til vanlig da... Adalco var dum på søndag fordi han hadde været hjemme hele dagen mens jeg var til stævne med Mille (Happy M.), Han var skikkelig teit da hehe Da jeg skulle vaske han prøvde han å stikke av han også, selv om han aldri pleier å gøre det... Stakkars liten som ikke hadde fått være med til stævne...

• #4   22. apr 2005 det irretere mig bare så meget at hun har sådan fat, føler ikke at hun giver efter og hun har bare fat! Ellers må vi jo få min ridelærer op hvis hun har tænkt sig at blive ved, men skal til kursus søndag så må se hvad hun siger til det dumme dyr jeg har mig!

• #5   22. apr 2005 Maria altså:) ja Max hva Kanon heh..

• #6   22. apr 2005 vicki kan ik gøre for det, hun kunne bare skrubbe af h til idag! Og at henrik så skulle komme med en kommentar gjorder bare mig mere sur, og så sagde jeg til ham at han skulle holde kæft, og så lukkede han sku munden! Tror han fanddt ud af at jeg var godt SUR

Kommentér på:
grrr en møgpony

Annonce