grrr en møgpony {{forumTopicSubject}}
ja jeg har haft en MØGdag samn med stella idag!
For det første vil hun slet ikke give ordentlig efter og bider sig fast på biddet!!!!!
KAn slet ikke få lov til at bøje,runde eller noget og jeg blev såååååå sur, og så måtte hun ellers bare ride til hun var træt og alligevel bliver hun bare ved.... Men i galop er hun heldigvis altid en ENGEL:D heehe
Men den trav der, jeg blev så gal, for i tirsdag gik hun bedre end nogensinde før og vi fik også massere af ros af vores ridelærer, han havde ik set hende gå bedre, og så onsdag,torsdag og nu også fredag er hun en total SPASSER!!!!!!!!! ej undskyld, men var godt gal, og så da vi har skridtet af på tur, og står nede på vaskepladsen og sadler af, TROR i så ikke ogs ponyen STIKKER af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! med sadel,tæppe og det hele render den ude gennem begge stalde og forbi ridehuset!!!!!!!!!!
Selvfølgelig lige mens min ridelærer red forbi så han så det, og så kom der en dum bemærkning om hvilken uopdragen pony jeg havde, fuck jeg bleb gal!!!!!!!!
Heldigvis rendte den da over i sin boks og begyndte at æde, men da Stella fik øje på mig krøb hun ellers over bagerst i boksen og så stod hun der, og vidste vist godt at hun havde været slem!!!!!!!!!!!! Skod pony!
ja et lille irreteret opstød på min pony herfra, nogle der har haft en bedre dag end mig?
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.346
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
grrr en møgpony