{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Har aldrig været så bange før som inat {{forumTopicSubject}}

Ja jeg siger jer, jeg har aldrig i mit liv været mere bange som jeg var i nat!!! nu skal i bare høre..

Jeg gik i seng ved en 11 tiden i går aftes, jeg var virkelig træt, men typisk nok så kunne jeg ikke sove.
Lige pludselig kunne jeg høre min mor råbte helt vildt.. (Har værelse ovenpå)
Hun råbte: PERNILLE, PERNILLE SKYND AT KOMME NED, PICASSO ER IKKE INDE FOLDEN, VI VED IKKE HVOR HAN ER???. (det var naboen som ringede)
Jeg var helt rundt på gulvet så løb ned i nattøj, men måtte op igen for hurtigt at komme i et par lange bukser og en trøje...
Da vi kom ud tændte vi selvfølgelig lyset i laden, og stalden så han kunne se der var lys og ville måske søge ned af...
Da vi kom ud i bilen var nøglerne der selvfølgelig ikke, (Alt hvad der kunne gå galt gik bare galt) da jeg sad alene i bilen, var jeg virkelig bange, det var helt mørkt og min pony løb rundt udenfor, jeg vidste ikke hvor henne. Det skal lige siges at vi bor ud til en vej hvor der kommer lastbiler, og bilerne drøner bare afsted.
Men vi kom afsted og op til naboerene, hun var helt i chok, og så kom der to mænd hen og spurgte om det var min.. (de var virkelig i chok) de havde stoppet de biler som kom kørende, og fortalt dem hvad der var sket... Den ene sagde så igen om det var min, og ja det skulle jeg da mene, da han så sagde at : Han næsten havde fået den på køleren af bilen da den var kommet ud på vejen i fulde fart, og var nu løbet ind i marken igen.... Siger jer, mit hjerte sad helt oppe i halsen, hvad kunne der ikke være sket med min pony..!?
Nå men mig hurtigt fat i en grime og et tov, og så gik vi ned af banene.. og gæt så lige hvem der kom travende hen til mig, efte rjeg havde kaldt på ham.
Det gjorde min Picasso, jeg har aldrig i mit liv været så glad som da jeg fik fat i ham igen... Siger jer jeg havde så stor lyst til at tude, min mor gik så op og snakkede med de mennskere som nær havde kørt ham ned, imens jeg tog ham med ind i stalden for at tjekke ham, han virker heldigvis ok, tjekkede ham i går og har lige været ude her til morgen.. jeg siger ´jer en forskrækkelse jeg fik..
Men det mest underlige er hvordan han er kommet ud, Prins gik stadigvæk i folden, og der er ikke noget hul i hegnt, der er to tråde på og hegnet er 150cm. og jeg kan næsten ikke forstå, om han skulle ha sprunget det i mørke, og hvorfor skulle han også gøre det??
Det er virkelig underligt..
Men holda op en forskrækkelse jeg fik..!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har aldrig været så bange før som inat
  • #1   25. jul 2005 Forstår jeg godt , men det er da og nået af en forskrækkelse at få midt om natten !
    Jeg havde også selv gået helt i panik tror jeg !
    <b>Godt at han kom til dig igen !!!!</b>

• #2   25. jul 2005 Louise B,, ja det har jeg også tænkt på da der er led i begge ender, og jeg kan næsten ikke tror at han skulle hoppe over nå der er mørkt masse græs og Prins går der jo også..

Kristina H: Ja siger dig også jeg blev over glad da han kom hen til mig, han kan nemlig godt være typen som bliver nervøs, så vidste ikke om han bare ville drønne rundt...

• #3   25. jul 2005 du var da heldig at der ikke var sket noget..
    der er ikke noget være end når en hest eller flere er løse om natten.. og tror godt at din pony vil kunne have sprunget over det, hvis han virkelig vil ud.. min hest er ikke er ret meget større end din, og han har nemlig os gjordt det, men der var han os kun omkring 3-4 år gammel, og stadig var hingst.. men han kan stadig godt finde på det,hvis han keder sig..(o;
    men hvis de pony har villige, skal den nok få gjordt noget ved det, så som at hoppe over et hegn...(o:

• #4   25. jul 2005 Camilla P.. Jamen tror skam også got han kan springe over om dagen nå er er lyst..
    Men kan ikke forestille mig han skulle gøre det i nat ved halv 12 tiden nå der er helt mørkt, Prins går sammen med ham og det er en stor mark med meget græs på...
    Jeg mener bare hvorfor skulle han gøre det nå der er trygt og godt inde i folden, og han ikke ved hvad der er på den anden side???
    Det er virkelig underlidt...

• #5   25. jul 2005 Jeg håber at Picasso er okay. Det må godt nok havde været uhyggeligt!

• #6   25. jul 2005 Han virker helt okay, ja det var det godt nok også...
    Men det var tilgengæld utrolig dejligt at sætte ham ind i boksen i går nat, så jeg vaar sikker på han også stod der her til morgen...
    Jeg forstår bare ikke hvordan det kunne gå til, og det suden kan jeg også høre meget af det der sker eftersom jeg har værelse ovenpå og det ligger tæt på folden...
    Så vis han var sprunget over ville jeg kunne høre ham løbe rundt??!

• #7   25. jul 2005 Jeanette K: Ja det har jeg også tænkt men tror bare ikk han kan rulle sig under..?!

• #8   25. jul 2005 Hejsa Pernille
    Sikke en forskrækkelse! Det ligner da ikke Casso at bare sådan løbe væk! Altså mener bare nu når at Prins er der! Jeg tror ikke at han er sprunget over, så tror jeg nu mere at der har været nogen og lukke ham ud! Det er jo ikke første gang man høre om det der med at der kommer nogen om natten og går ind til andre folks heste!!!

• #9   25. jul 2005 Neej han burde da ikke springer over hegnt midt om natten det er pænt højt og nå han går sammen med Prins?? Jeg ved ikke hvad der sket??

Kommentér på:
Har aldrig været så bange før som inat

Annonce