{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Har aldrig været i hænder!! {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker
I fredags var jeg ude at prøve en rigtig sød hoppe ved navn Doré.
Nu får i lige en lille historie om hende:
Nogle af mine forældres venner, har købt/redet 2 hopper ude fra en meget gammel gård hvor der stod ca. 14 heste (både hingste og hopper) i en lille hal hvor de stod i deres eget afføring som aldrig var blevet muget ud, og der gik også nogle føl. ejeren har aldrig haft dem i hænder så er er på en måde vild heste.. Og han fortalte at der sikkert var lidt indavl, i hans flok heste.
Men de hade mad og vand så de var ikke tynde, men meget beskidte.
Når men vores venner køber så 2 hopper hvor i den ene er i fol, de får dyrlæge tjek og det hele.
Da de så kommer hjem, få de dyrlæge tjek igen, for at finde ud af hvor gammel og sådan..
De finder så ud af at den anden hopper også er i fol.
Der er så gået nogle måneder og de er ved at blive vand til mennesker, og de begge to har folet.
Men det eneste vi ved om dem er:
Den ene er 6år har været i fol mange gange, og så har den fået navnet Doré.
Den anden er 8år, har også været i fol mange gange og har fået navnet Noir.
Doré er blevet rytter vandt og sådan
og ejeren skal u igang med Noir

Når man altså jeg var så ude at perøve Doré i fredags, hun var rigtig sød i skritten, så begyndte vi så at trave og der kunne jeg hurtig mærke at hun ikke er vand til andre mennesker ind ejeren som har gjord hende rytter vandt.
Jeg skal så til at lære hende mere at kende, og jeg ville rigtig gerne have at vi får noget tillid til hinden inden jeg begynder rigtig at ride på hende..

Nu ville jeg så høre om der er nogen der har nogle gode øvelser, som jeg kan bruge?

Sorry hvis der er stavefejl og sådan smiley

-Christina x

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har aldrig været i hænder!!
Kommentér på:
Har aldrig været i hænder!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce