18. jan 2008 Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
Så går det op for en ? xD {{forumTopicSubject}}
Jep, min pony blev syg her for 2 uger siden, og har ikke kunne ride hende siden(hun er bare forkølet :p), og her i tirsdags flyttede vi hende hjem(hun har stået på en rideklub), og i dag skulle jeg så ride en anden (sindsyg!) pony til springundervisning, og så opdager man bare hvor meget man holder af sin pony
Jeg plejer altid at klage over at min pony ikke altid er så frisk når vi springer, jeg elsker når hun bliver hidsig Og har mange gange overvejet at sælge hende for at finde en som der er fut i HELE tiden. Men i dag skulle jeg så låne en pony til springundervisning fordi Faika er forkølet, og den var BARE HYPER. Det var helt ekstremt, når man lagde benene meget forsigtigt til bukkede den og satte i galop, og den galoperede bare hurtigt, og den er rideskolepony så den var også bare vildt hård i munden, så jeg følte bare at jeg havde ingen kontrol xD
Den er normalt virkelig fremadgående når man springer, og så skulle den springe udenfor for første gang i år i dag, og der var nogen som valgte at ride deres pony på banen ved siden af, og den var også hyper og blev ved med at bukke. Så den var bare vild! xD
Jeg sad bare og ønskede at jeg kunne hoppe op på Faika i stedet, hvor man styre det hele selv, og der er fuld kontrol, næsten, hele tiden
Det værste var at den var så hård i munden! Faika er mega blød i munden, og stopper bare man rør ved tøjlen, men den her skulle man bare holde i hele tiden xD
Nå, nå, lang historie, men jeg tror aldrig at jeg sælger min pony, jeg elsker den squ
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 1.625
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Jeg har redet en hest for min ridelære, den var tilredet (Havde de fået afvide! Og de måtte ikke prøve den først?)
Men man skal have hallene nede, lave letridning med det samme, den lystrede ikke på shenklerne, ej. Der fandt jeg ud af hvor glad jeg er for Vallentin og min lille pony Musse selvom hun er forfærdelig til tilder
jan 2008
jan 2008
Så har man altså for mange når man begynder at glemme dem xD
Jeg har 1, har solgt 1, og er på udkig efter en ny
jan 2008
Btw, det var mig der redede din pony i skoven
jan 2008
Og så lidt
Hvis ikke der allerede er nogen der har fortalt dig det, så hentede jeg hende helt over på en mark over på Harløsevej, hvis du ved hvor det er? Og så trak jeg hende langs med en vej ned til skoven, og gennem skoven ned til din mor xD Jeg fik en god spadser tur Men godt at man kan være til hjælp
Så går det op for en ? xD