{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Så går det op for en ? xD {{forumTopicSubject}}

Jep, min pony blev syg her for 2 uger siden, og har ikke kunne ride hende siden(hun er bare forkølet :p), og her i tirsdags flyttede vi hende hjem(hun har stået på en rideklub), og i dag skulle jeg så ride en anden (sindsyg!) pony til springundervisning, og så opdager man bare hvor meget man holder af sin pony smiley smiley
Jeg plejer altid at klage over at min pony ikke altid er så frisk når vi springer, jeg elsker når hun bliver hidsig smiley Og har mange gange overvejet at sælge hende for at finde en som der er fut i HELE tiden. Men i dag skulle jeg så låne en pony til springundervisning fordi Faika er forkølet, og den var BARE HYPER. Det var helt ekstremt, når man lagde benene meget forsigtigt til bukkede den og satte i galop, og den galoperede bare hurtigt, og den er rideskolepony så den var også bare vildt hård i munden, så jeg følte bare at jeg havde ingen kontrol xD
Den er normalt virkelig fremadgående når man springer, og så skulle den springe udenfor for første gang i år i dag, og der var nogen som valgte at ride deres pony på banen ved siden af, og den var også hyper og blev ved med at bukke. Så den var bare vild! xD
Jeg sad bare og ønskede at jeg kunne hoppe op på Faika i stedet, hvor man styre det hele selv, og der er fuld kontrol, næsten, hele tiden smiley
Det værste var at den var så hård i munden! Faika er mega blød i munden, og stopper bare man rør ved tøjlen, men den her skulle man bare holde i hele tiden xD

Nå, nå, lang historie, men jeg tror aldrig at jeg sælger min pony, jeg elsker den squ smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så går det op for en ? xD
Kommentér på:
Så går det op for en ? xD

Annonce