{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

snøft ingen lykkelig slutning til mig {{forumTopicSubject}}

snøft...

min dejlige pony scharlett var ved hingst i august månede og det gik rigtig fint, til de en aften ringede for at høre om det var meget normalt at min pony lagde meget ned på marken, vilket hun næsten aldrig gør, dyrelægen blev tilkaldt. vi trode det var en gang kolik men nej hingsten havde ramt forkert og havde lavede hul på buhuen. så a sted til ansager dyrehospital hvor hun stod i 3uger og svævede mellen liv og død. hun kom så heldigvis hjem igen og 6uger efter sku vi op og ha hende scndet for at se om hun var helet ordenlig det var hun :o) men til alles overraskelse var der osse et føl i hende:o) jubii
nu gik det bare super hun var glad og hun blev bare tykker og tykker og begyndte at passe mere på sig selv.

men så for 14 dage siden fik hun mælkeløb og vi havde så ansager ude ved hende og hun havde fået børbetændelse smiley hun kom så i behandling for at stoppe det og for at få betændelsen væk. føllet havde det stadig godt.

for en uge siden sku hun så scandes igen og der var betændelsen blevet værre og ansager ku ikke mærke føllet bevæge sig.
dagen efter kørte vi hende så til ansager i den store scander hvor der så stadig var liv i føllet men ik så meget som var ønsket..

her til morgen gik hun så i foling og det viste sig at der var tvillinger i hende hvor af det ene var dødt også kastet hun self begge smiley så 2 små døde babyer blev det til og en ked a det hoppemor..

havde håbet å en lykelig slutning med et fin fol.. men nej fik 2 døde.

et brunt hoppeføl med stjerne og 2 lige høje bagsokker
og et brunt hingsteføl uden aftegn..

rigtig rigtig træls dag :o( så nu holder jeg øje med min pony hoppemor som ikke er kommet af med hendes efterbør

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snøft ingen lykkelig slutning til mig
Kommentér på:
snøft ingen lykkelig slutning til mig

Annonce