svigtet? {{forumTopicSubject}}
hm.. altså.. min gamle pony Sir. Alex (han har været herinde før med en anden)
dvs. min mor arbejdede på en klub.. med heste og kaniner og geder og får osv.. og hun var den der bare styrede de der heste. så her for 6 år siden da jeg havde redet shetlænder Gutte Bomlund i 1 års tid, besluttede mor og chefen at Gutte skulle have føl. så vi ville købe en shetlænderhingst. der fandt vi så Sir. en sort shetlænder på ca. 1 meter 4 år..ham hentede vi så. og jeg måtte jo ikke ride Gutte da hun var ifol. så måtte jeg (7 år) jo begynde at tilride Sir., sammen med min mor og nogen lidt ældre piger. og han blev noget nær perfekt!! og mig og Sir. har jo opbygget meget stor tillid til hinanden. så da Gutte fik sit føl, red jog stadig KUN Sir.
mit liv bestod af Sir., Sir.,og atter Sir.
så her for lidt over 1 år siden holdte min mor op, og vi skulle flytte. >KaTaSTRoFe!!!<
nu har jeg boet på Falster i 1 år. jeg besøger Sir., og mine venner i Glostrup så tit jeg kan. men det er somom Sir. har ændret sig fuldstændig. han er blevet sådan en slags ''undskyld-jeg-lever'' pony.
i starten da jeg kom på besøg vrinskede han af mig! (det har han aldrig gjord før)
nu løfter han bare lige hovede og græsser vidrere.
tror i at han syntes jeg har svigtet ham?
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
Jeg tror ikk han føler du har svigtet ham,, men han savner dig sikkert..
jan 2005
Følger: 117 Følgere: 114 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.469
det siger mine veninder der jo er oppe på gården hver dag også.. men han er bare blevet en helt anden. det er meget hårdt at se på.
svigtet?